امروز چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳

پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

رییس کل بیمه مرکزی در پیامی فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج و هفته گرامیداشت آن را به بسیجیان کشور بالاخص بیمه گران بسیجی تبریک گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام علی استادهاشمی بدین شرح است:

بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (ارواحناه و فداه) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است.
مقام معظم رهبری

دفاع از آزادی، کرامت و هویت اسلامی و ملی ایجاب می کند که مقابل خطراتی که هویت ملت شریف ایران را تهدید می کند با آمادگی کامل روبرو شده و بطور همه جانبه و برنامه ریزی شده مبارزه کرد.
بسیج؛ این نهاد فرهنگی، اجتماعی و انقلابی که به ابتکار و دستور بنیانگذاز معظم انقلاب اسلامی ‌تاسیس شده، توانسته است در دوره های متفاوت پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با بسیج همه نیروهای کارآمد کشور در همه میدانها حضور موثر و کارساز داشته باشد و برای حفظ، حراست و سیانت از اهداف، ارزشها و دست آوردهای کشور در برابر تحرکات نظامی و هجوم ها و شبیخونهای فرهنگی دشمنان و ابرقدرتها ایستادگی کرده و افتخارها بیافریند.
حضور و آمادگی بسیج و کارکرد مثبت، فرهنگ ساز و اجتماع محور از نظر تنوع ، کمیّت و کارآمدی و بهره وری، به ویژه در زمینه ایجاد امنیت و اطمینان خاطر شایسته و مثال زدنی است.
اینجانب به نمایندگی از اهالی صنعت بیمه فرارسیدن سالروز تاسیس بسیج و هفته گرامیداشت آن را که پیام آرامش بخش و رهائی بخش بشریت از چنگال اسارت استکبار و توسعه، سازندگی و آبادانی در همه زمینه ها است را گرامی داشته و به بسیجیان کشور بالاخص بیمهگران بسیجی تبریک می گویم.
  علی استادهاشمی

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wwnNeQ