امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر میراث فرهنگی: کردستان ریشه ایران است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در قامت سفر استانی رئیس جمهور به کردستان رفته است، گفت: کردستان ریشه ایران است و امنیت امروز مرزهای کشور در این خطه مرهون از خودگذشتگی‌ شهدا و فرزندان این آب و خاک است و باید برای توسعه این استان در حوزه های گوناگون از جمله گردشگری همه توان خود را به‌کار گیریم.

به گزارش فراسو، عزت الله ضرغامی روز پنجشنبه با حضور در شهرستان دیواندره و بازدید از مجتمع تفریحی گردشگری سپهر تابناک غرب در این شهر اظهار کرد:جای جای استان کردستان از جمله شهرستان دیواندره دارای ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری بسیاری است و باید به این ظرفیت‌ها توجه ویژه شود.

وزیر میراث فرهنگی ادامه داد: غار کرفتو با قدمت و پیشینه دراز تاریخی از جمله جاذبه‌های منحصربه‌فرد این منطقه و سرمایه‌ای ارزشمند برای کشور به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مجموعه تفریحی گردشگری رفاهی سپهر تابناک غرب که در ورودی شهرستان دیواندره احداث شده در نوع خود بی‌نظیر است، افزود: این پروژه تفریحی گردشگری دارای امکاناتی از جمله بوستان آبی، استخر، تالار پذیرایی، رستوران، جایگاه سوخت سه گانه و سوییت‌های اقامتی است.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/JTjxyb