امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رهبران نوآوری گرد هم می‌آیند

 دبیر نوپیا (نوآوری و پیشرفت ایران) گفت: رهبران نوآوری و تغییر در رویداد نوپیا در ۱۸ آبان ماه جاری کنار هم جمع می‌شوند.

به گزارش فراسو؛ سعید زاهدی در نشست خبری نوپیا که به همت ستاد نوآوری‌های اجتماعی و ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عصر امروز سه شنبه برگزار شد، اظهار داشت: پنجشنبه ۱۸ آبان نوپیای ۶ یا دومین دورهمی نوآوران اجتماعی کشور در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

وی افزود: در واقع در نوپیا ارتباط مستقیم‌مان در مرحله اول با اجتماع سازان است و بعد از طریق آن‌ها با کنشگران است و تصورمان این است که ایران آینده قدرتمند و باشکوه خواهد بود، به شرطی که این اجتماع سازان دور هم جمع شوند.

به گفته وی، شعار نوپیا هم آفرینی اجتماع سازان ایران و آینده است و در نوپیای ۶ در مجموع سه گروه از این اجتماع سازان در ۳ موضوع دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این گردهمایی این دوره در حوزه سلامت، آموزش و کسب و کارهای اجتماعی است، گفت: در حوزه سلامت، امسال سالمندان مسئله ما هستند و در حوزه آموزش، آموزش نوجوانان و در کسب و کارهای اجتماعی هم اختصاصی نداریم.

وی افزود: به بهانه ایجاد شبکه و ارتباط گیری این کنشگران تلاش شده است که تمام برنامه‌ها به صورت تعاملی برگزار شود تا بتوانیم مشارکت این افراد را هم داشته باشیم.

زهرا آرانی مسئول بخش محتوا و رسانه نوپیا در توضیح برنامه‌ها گفت: قرار است هفتمین و هشتمین نوپیا فریم هم پنجشنبه با اکران دو فیلم جدید برگزار شود.

وی به موضوع نوپیا نوجوان نیز اشاره کرد و افزود: از افراد موفقی که در دوره نوجوانی‌شان به نوآوری اجتماعی رو آوردند و یک تجربه موفقی را ایجاد کردند برای این بخش دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به انتخاب ۲۰ تیم از بین کسانی که در این رویداد ثبت نام کرده بودند، گفت: این افراد دستاوردهای خودشان را به نمایش می‌گذارند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Mxxm70