امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات دیجیتال بانک ایران زمین به دنبال پوشش کامل نیازهای مشتریان است

خدمات دیجیتال بانک ایران زمین در سال‌های اخیر شکل نوینی به خود گرفته است. این بانک به منظور بهبود خدمات دیجیتالی خود از سیستم‌های پیشرفته‌تری استفاده می‌کند تا بتواند نیازهای مشتریان را به طور کامل تحت پوشش قرار دهد. امروزه بهره‌گیری از چنین خدماتی به یک ضرورت اساسی در شبکه بانکی تبدیل شده است.

به گزارش فراسو، خدمات دیجیتال، چه برای مشتریان و چه برای کاربران و برای بانک، مزیت‌های مختلفی دارد. بانک ایران زمین نیز با توجه کامل به این موضوع و با استفاده از مواردی همچون همراه بانک و اینترنت بانک در تلاش است تا نیاز به مراجعه حضوری به شعب فیزیکی خود را تا حد امکان کاهش دهد.

بانک ایران زمین دارای خدمات دیجیتالی بسیار متنوعی است

بانک ایران زمین پیشرو در عرصه بانکداری دیجیتال

بررسی همراه بانک

اولین موردی که در زمینه شناخت خدمات دیجیتال بانک ایران زمین باید به آن اشاره کنیم، همراه بانک  است. کاربران با نصب برنامه همراه بانک ایران زمین می‌توانند به راحتی هرچه‌تمام‌تر به بخش زیادی از خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. این اپلیکیشن به آسانی روی سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس نصب می‌شود. شما می‌توانید حتی برای ورود به این اپلیکیشن یک رمز عبور با استفاده از اثر انگشت خود تعیین کنید تا امنیت کلی آن افزایش پیدا کند.

همراه بانک مربوط به بانک ایران زمین به نحوی تهیه شده است تا کاربران به محض ورود به آن توانایی یافتن خدمت مد نظر خود را با سرعت بالایی داشته باشند. از جمله این خدمات باید به مواردی همچون خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض و کارت به کارت اشاره کنیم. استفاده ساده و همچنین به‌روزرسانی مداوم همراه بانک مربوط به بانک ایران زمین آن را به یک برنامک عالی و کاربردی برای همه مشتریان این بانک تبدیل کرده است.

امروزه دسترسی به خدمات دیجیتال یک نیاز کاملاً ضروری است

بررسی اینترنت بانک

خدمات دیجیتال بانک ایران زمین شامل اینترنت بانک نیز می‌شود. اینترنت بانک با ارائه امکانات بیشتر نسبت به همراه بانک، به انتخاب نخست بسیاری از کاربران بانک ایران زمین تبدیل شده است. به منظور استفاده از اینترنت بانک ایران زمین تنها به یک مرورگر (Browser) نیاز دارید و لازم نیست که برنامه مشخصی را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. در واقع این اینترنت بانک در دسته برنامه‌های UWP یا یونیورسال قرار می‌گیرد.

این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا در هر زمان و هر مکان تنها با داشتن مشخصات کاربری خود به اینترنت بانک مربوط به بانک ایران زمین دسترسی داشته باشند. از جمله خدماتی که در اینترنت بانک به شما ارائه می‌شود باید به مواردی همچون امکان استفاده از سامانه‌های مربوط به چک، بررسی میزان موجودی، انتقال با استفاده از روش‌های جدیدی همچون پایا و… اشاره کنیم.

شایان ذکر است که امنیت این بخش از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین نیز بسیار بالا است و کاربران می‌توانند خیال کاملاً راحتی از این نظر داشته باشند. به منظور ورود به اینترنت بانک ایران زمین باید حتماً رمز عبور اختصاصی خود را وارد کنید؛ رمزی که در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت به صورت مداوم تعویض می‌شود. اینترنت بانک مربوط به بانک ایران زمین همواره در حال تغییر و بهبود است تا سرویس‌های گسترده‌تری را به کاربران خود ارائه کند.

خدمات دیجیتالی بخش مهمی از این بانک را تشکیل می‌دهند

خودبانک ایران زمین

بررسی کارپوشه اینترنت

یکی از جدیدترین خدمات دیجیتال بانک ایران زمین را می‌توان کارپوشه اینترنت دانست. حقیقتاً امکان یافتن مورد مشابهی شبیه به کارپوشه اینترنت بانک ایران زمین در سایر موسسات مالی وجود ندارد. کارپوشه به صورت اختصاصی در اختیار کلیه مشتریان حقوقی و دارندگان حساب‌های مشترک قرار می‌گیرد.

با استفاده از کارپوشه می‌توان به مواردی همچون تراکنش‌های مالی، انتقال وجه داخلی، انتقال وجه به شکل بین‌بانکی و همچنین انتقال وجه به صورت مستمر دسترسی داشت. شایان ذکر است که بانک ایران زمین موقعیتی را در کارپوشه به وجود آورده است که کاربران در هر زمان بتوانند درخواست‌های ارائه شده را به طور کامل لغو کنند تا مشکلی از نظر انتقال وجه به صورت نادرست به وجود نیاید.

در کنار این موارد، کارپوشه امکانات دیگری همچون ثبت شماره‌های کارت، بررسی میزان تسهیلات و همچنین ارائه گزارش از کلیه موارد انتقالی دارد. به طور کلی باید این مورد از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین را به عنوان یک گزینه عالی جهت کنترل حساب‌های مشترک و حقوقی دانست. کلیه اعضای کارپوشه به چنین مواردی دسترسی خواهند داشت، البته طبیعتاً باید از نام کاربری و رمز عبور اختصاصی کارپوشه اینترنت بانک حقوقی ایران زمین استفاده کنند.

شرایط استفاده از این خدمات

استفاده کردن از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. به منظور نصب مواردی همچون همراه بانک باید یک مراجعه حضوری به شعب بانک ایران زمین داشته باشید تا اطلاعات موردنیاز توسط بانک به طور کامل ثبت شوند. خدمات دیگری همچون اینترنت بانک و کارپوشه نیز از چنین شرایطی پیروی می‌کند.

سادگی استفاده از خدمات دیجیتال بانک ایران زمین موجب شده است تا بخش بسیار زیادی از مشتریان این بانک از موارد مذکور به طور کامل استفاده کنند. سرعت بالا و کیفیت مناسب خدمات ارائه شده مشتریان بانک ایران زمین را به بهره‌گیری از این نوع سرویس‌ها ترغیب کرده است.

این بانک در نظر دارد که در سال‌های آینده تمرکز خود روی خدمات دیجیتال را به شکل مناسبی افزایش دهد. این امر به منظور کاهش هزینه‌های کلی برای بانک و مشتریان آن صورت می‌گیرد که خود یک مزیت عالی به شمار می‌رود و نباید به هیچ عنوان از آن چشم‌پوشی کرد.

سخن پایانی

عبدالمجید پورسعید

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران ‌زمین در تشریح بانکداری دیجیتال، بهبود تجربه مشتری را نخستین هدف این بانک در این نوع بانکداری عنوان و تأکید کرده بود: ما به دنبال پیاده ‌سازی یک بانک دیجیتال با تمام شرایط و استانداردهای روز دنیا هستیم و آنچه به زودی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، تجربه آنها را نسبت به انجام خدمات بانکی تغییر خواهد داد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ppNLwH