به همت مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی و پس از بررسی حوزه های مختلف اکوسیستم بیمه ای که به نحوی با این صنعت در ارتباط می باشند، نقشه اکوسیستم دیجیتال صنعت بیمه ترسیم شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل؛ علی اکبر گلشنی، مدیر تحول دیجیتال شرکت بیمه دی در این باره بیان کرد: این نقشه شامل پنج بخش؛ شرکت های بیمه گر، نهادهای ناظر و همکار، اینشورتک ها (شامل اینشورتکهای فرایند بیمهگری، اینشورتکهای نوآوری محصول، اینشورتک های حوزه فروش)، شتابدهندهها و مراکز نوآوری و رسانههای اکوسیستم نوآوری بیمه ای بوده و اولین نسخه این نقشه گردآوری و منتشر شد.
وی افزود: مطابق گزارش مکنزی امروزه موفقیت بیمه گران با عرضه ی محصولات فعلی و با ارائه خدمات مناسب به دست می آید ولی در آینده ای نه چندان دور، موفقیت بیمه گران در گرو پیشگیری از خسارت، پشتیبانی مناسب از مشتریان و ارائه ی محصول مناسب و در زمان مناسب خواهد بود. به همین خاطر لازم است این شرکت ها از عناصر، امکانات و ویژگیهای اکوسیستم پیرامون خود مطلع بوده و با استفاده از ظرفیت ها و منابع مختلف، محصولات و خدماتی فراتر از محدوده اصلی خدمات فعلی به مشتریان و ذینفعان ارائه نمایند.
گفتنی است، از کلیه افراد فعال در این حوزه و استارتاپ هایی که علاقه مند به همکاری و اضافه شدن به این نقشه اکوسیستم هستند، دعوت می شود از طریق لینک https://dayins24.ir/ecosystem درخواست خود را به مدیریت تحول دیجیتال شرکت بیمه دی اعلام نمایند.