امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

روزهای پرکار غرفه بیمه میهن در کیش اینوکس ۲۰۲۳

مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی، موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز، یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون و علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس۲۰۲۳ ضمن بازدید از غرفه بیمه میهن، دقایقی را مهمان استودیو«های ریسک» شدند.

به گزارش فراسو، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در گفت و گو با مجری استودیو«های ریسک»، ضمن اشاره به هماهنگی و همکاری شایسته بین بیمه میهن و صندوق تأمین و  حضور نیروهای جوان،پرتلاش و دانش محور در این شرکت بیمه ای، گفت:تغییر در رویکردها،سیاست گذاری ها و اجرای عملیاتی بیمه میهن در صنعت بیمه کاملا محسوس است.

مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در ادامه با اعلام اینکه بر اساس آمار بیمه‌ مرکزی بیش از ۸۵ درصد موتور سیکلت‌ها فاقد بیمه‌نامه هستند، گفت: از ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار موتورسیکلت، حداکثر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار موتور بیمه شخص ثالث دارند.

قمصریان با بیان اینکه، با همکاری بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه به دنبال سیاست‌های تشویقی و ضمانتی ابر پروژه ترغیب بیمه شخص ثالث موتورسواران را پیگیری می کنیم افزود: تخفیف ۲۰ درصدی شخص ثالث برای موتورهای تازه شماره شده اعمال و حتما مدت زمان آن باید یکساله شود.

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از غرفه میهن

موسی رضایی مدیرعامل  بیمه البرز هم در جریان حضور در نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس۲۰۲۳ ضمن بازدید از غرفه بیمه میهن مهمان استودیو«های ریسک» شد و با مدیرعامل بیمه میهن در این استودیو به تبادل نظر پیرامون توسعه همکاری های فی مابین پرداخت.
حضور مدیرعامل بیمه تعاون در غرفه میهن
دکتر یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون نیز در حاشیه بازدید ازنمایشگاه بین المللی کیش اینوکس۲۰۲۳ با حضور در غرفه بیمه میهن و گفت و گو با مدیر عامل این شرکت ، دقایقی را  مهمان استودیو«های ریسک» شد و به سئوالات مجری استودیو پیرامون صنعت بیمه پاسخ داد.
بازدید مدیرعامل باشگاه استقلال از غرفه میهن 

علی خطیر،مدیرعامل باشگاه ورزشی استقلال تهران از جمله مدیران ورزشی بود که امروز ضمن بازدید از غرفه بیمه میهن در دهمین نمایشگاه بین المللی بانک،بورس و بیمه با مدیر عامل این شرکت دیدار و گفت گو کرد.

مدیر عامل باشگاه ورزشی استقلال  تهران در مصاحبه با استودیو«های ریسک» از ظرفیت های بیمه برای تیم های ورزشی سخن گفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/EkIDAQ