امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آموزش‌های مستمر موزعین لازمه‌ی ارتقای کیفیت فرایند توزیع‌مرسولات‌پستی

محمد احمدی؛ معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست در نشست بهبود کیفیت فرایند توزیع مناطق پستی تهران، ارتقای کیفیت فرایند توزیع مرسولات پستی را مستلزم جذب نیروهای انسانی متعهد و آموزش مستمر آنها دانست.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت‌ملی‌پست، نشست بهبود کیفیت فرایند توزیع مناطق پستی استان تهران با حضور محمد احمدی؛ معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، عبدالرضا جنتی عطائی؛ مدیرکل پست استان تهران، محسن وطن پرست؛ مدیرکل دفتر مهندس عملیات و امور پیمانکاران و تمامی مدیران مناطق پستی در دفتر معاونت فنی شرکت برگزار شد.
معاون فنی و بازرگانی شرکت در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه نیروی انسانی در دستگاه های خدمات رسان، گفت: بزرگترین سرمایه شبکه پستی کشور، نیروی انسانی متعهد است که می توان با مدیریت مناسب، بررسی عملکرد مستمر و ایجاد انگیزه در میان آنان در راستای  افزایش عملکرد و کارایی و درنتیجه ارتقای کیفیت خدمات مجموعه گام های موثری برداریم.
احمدی با بیان اینکه، اصلی ترین رسالت شرکت ملی پست افزایش رضایتمندی مشتریان است، عنوان کرد: مهمترین عامل در کسب رضایتمندی مردم، ارتقاء و بهبود کیفی خدمات پستی است که چرخه ی این خدمات گسترده با افزایش درصد توزیع موفق مرسولات در بازه زمانی مشخص و جلوگیری رسوب مرسولات کامل می شود.
وی افزود: در راستای افزایش بهبود کیفیت توزیع مرسولات پستی، جذب نیروی انسانی کارآمد و متعهد نقش اساسی ایفا می کندکه‌ آموزش های مستمر و نظارت بر عملکرد موزعین، بهبود کیفیت توزیع مرسولات را  محقق می کند.
در ادامه جنتی عطائی، گزارشی از روند فرایند توزیع مرسولات در مناطق شش گانه پستی ارائه و موانع و مشکلات موجود پیرامون تحقق صد در صدی توزیع موفق در بازه زمانی  مشخص را عنوان کرد.
در پایان این نشست، مقرر گردید تا تصمیمات اخذ شده در این نشست در کمیته امکان سنجی پس از بررسی کارشناسان مورد تصویب قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/LIel8i