به گزارش فراسو، این شرکت بیمه ای با ارتقا به بالاترین سطح توانگری مالی در میان شرکت های بیمه ای توانست اقدام ارزشمندی در راستای جلب اعتماد مشتریان انجام دهد همچنین ارتباط و تعامل شرکت با مشتریان را تقویت کند.
شرکت بیمه باران همواره با نوآوری و ابتکار در ارائه محصولات متنوع با نیاز سنجی چالش های بیمه ای مشتریان خود را مرتفع می کند.
این شرکت، با مدیریت بهینه ریسک های موجود با توجه به اصول بیمهگری، حضور موثر در صنعت بیمههای زندگی با تکیه بر توان فنی شرکت و کوشش برای ترویج فرهنگ بیمه زندگی بسیار موفق عمل کرده است.
شایان ذکر است، شاخص توانگری مالی، یکی از مهمترین شاخصها برای بیمهگذاران و مشتریان در انتخاب شرکت بیمه است، چرا که توانایی مالی شرکت بیمه را در پرداخت خسارات به زیاندیدگان را نشان میدهد.
طبق آییننامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، سطوح توانگری مالی شرکتهای بیمه در پنج سطح تعریف شده و موسسات دارای نسبت توانگری مالی برابر ۱۰۰ درصد و بیشتر در سطح یک قرار می گیرند و امسال هم شرکت بیمه باران همانند سال های گذشته در سطح یک قرار گرفت.