امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

 رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری طی تفاهم‌نامه‌ای با شرکت‌ خودرو سرویس شهر، یکهزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، امیر قاسمی، ایجاد دسترسی آسان ارائه خدمات به علاقه‌مندان حوزه گردشگری و گردشگری ارزان را از اهداف این تفاهم نامه دانست و اظهارداشت: از دیگر دلایل امضای این تفاهم نامه با شرکت خودرو سرویس شهر، تامین تعداد دستگاه‌های اتوبوس موردنظر، رانندگان مجرب و آشنا به حوزه شهر و گردشگری است.

وی گفت: با توجه به فعالیت گسترده مناطق ۲۲گانه و محلات جهت اجرای تورهای ارزان قیمت برای شهروندان در طول سال و در راستای حمایت از زیرساخت‌های اجرایی جهت برگزاری تورهای با کیفیت، ستاد گردشگری در نخستین قدم نسبت به تامین اتوبوس اقدام کرد.

۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس در حوزه گردشگری فعال شد

قاسمی افزود: ستاد گردشگری شهرداری تهران به زودی اقدامات گسترده‌تری با همکاری بخش خصوصی برای توسعه گردشگری پایدار انجام خواهد داد.

افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر نیز درباره این تفاهم‌نامه اظهارداشت: این مجموعه با توجه به فعالیت‌های اخیر در جهت توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری، امسال توانسته در کنار پوشش دهی سرویس کودکان استثنایی در حوزه گردشگری نیز خدماتی ارائه کند و این همکاری زیربنای جدی در فعال کردن مسیرهای گردشگری شهری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/W5fzrv