امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

چگونه در جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف شرکت کنیم؟

جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف یک جشنواره اختصاصی محسوب می‌شود که هدف آن حمایت ویژه از این بخش مهم در اقتصاد کشور است. کلیه مشتریان اصناف بانک تجارت می‌توانند با شرکت در این جشنواره از کلیه مزایای مربوط به آن بهره‌مند شوند.

به گزارش فراسو، جالب است بدانید که این جشنواره دومین جشنواره مربوط به این موضوع است که با همان ساختار پیشین، اما با جوایز ارزنده‌تر برگزار می‌شود. بازه زمانی تعیین شده برای این جشنواره «شهریور الی آذر ماه سال ۱۴۰۲» تعیین شده است. با توجه به اثر بسیار مناسب واحدهای صنفی در کشور می‌توان وجود چنین جشنواره‌ای را کاملاً ضروری دانست.

این جشنواره فقط مختص واحدهای صنفی فعال است

چطور می‌توان به این جشنواره وارد شد؟

برای ورود به جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف باید به میزان خاصی امتیاز دریافت کنید. مهم‌ترین شرط در این زمینه آن است که به عنوان «مشتری بانک تجارت» شناخته شوید. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط این بانک، کلیه علاقه‌مندان ورود به جشنواره باید حداقل سیصد امتیاز داشته باشند.

این حداقل امتیاز مربوط به ورود به بخش قرعه‌کشی عادی است. اگر از جمله فعالان صنفی خاصی هستید که دوست دارید به بخش قرعه‌کشی ویژه نیز وارد شوید، باید نسبت به کسب حداقل هزار امتیاز اقدام کنید. به محض دریافت این امتیاز نام واحد صنفی شما در لیست مربوطه ثبت می‌شود.

امتیازهای این جشنواره را چطور می‌توان دریافت کرد؟

همان‌ طور که گفتیم، برای شرکت در جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف باید یک حداقل امتیاز را دریافت کنید تا بتوانید به این جشنواره وارد شوید. در صورتی که می‌‌خواهید شانس خود را برای کسب جوایز بهتر افزایش دهید، بهتر است به فکر بیشتر کردن امتیاز خود باشید.

برای انجام این کار نیز لازم است به اقدامات خاصی همچون افتتاح حساب، افزایش میزان میانگین و بهبود میزان تراکنش‌های دستگاه کارتخوان فروشگاه خود بپردازید. با همین مراحل ساده می‌توان در بازه زمانی نسبتاً کوتاهی به حداقل امتیاز تعیین شده دست پیدا کرد و مجوز ورود به جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف را به دست آورد.

برندگان جشنواره اصناف بانک تجارت و ایران کیش، خود را شناختند

جوایز این جشنواره بسیار ارزنده هستند

امتیاز هر عملیات چقدر است؟

برای بالا بردن شانس پیروزی خود در جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف لازم است که با امتیاز مربوط به هر فرایند بانکی نیز آشنایی داشته باشید. در واقع، بانک تجارت برای هر عملکرد بانکی یک امتیاز مشخص را در نظر گرفته است تا افراد بتوانند خیلی راحت امتیاز نهایی خود را محاسبه کنند.

در صورت افتتاح حساب پنج امتیاز برای شما لحاظ می‌شود. چنانچه میانگین حساب در هر ماه بیست میلیون ریال باشد، برای حساب جاری چهار امتیاز، برای حساب کوتاه مدت سه امتیاز و برای حساب بلند مدت نیز یک امتیاز در نظر گرفته خواهد شد.

از سوی دیگر، هر چک عهده و واگذاری نیز دو امتیاز برایتان به ارمغان می‌آورد. در صورتی که دستگاه کارتخوان بانک تجارت که در اختیار شما قرار گرفته است، حداقل بیست و پنج تراکنش (به شکل ماهانه) داشته باشد یا کل مبلغ تراکنش‌های آن به سیصد میلیون ریال برسد، پنج امتیاز به ازای هر ماه به شما تعلق می‌گیرد.

در کنار موارد گفته شده، برای کسب امتیاز در جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف می‌توانید از همراه بانک خود نیز استفاده کنید. در واقع، اگر حداقل ده تراکنش ماهانه خود را با کمک اپلیکیشن همراه بانک تجارت انجام دهید، سه امتیاز در هر ماه برایتان ثبت می‌شود.

سایر امتیازات

در صورت انتقال وجه به مبدأ یا مقصد بانک تجارت به ازای هر تراکنش یک امتیاز دریافت می‌کنید که واقعاً مناسب به نظر می‌رسد. در پایان هر ماه، جمع کل مبلغ تراکنش‌های دستگاه کارتخوان فروشگاه یا درگاه پرداخت شما محاسبه می‌شود و برای هر دویست میلیون ریال تراکنش یک امتیاز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

با توجه به این موارد می‌توان بیان کرد که هر واحد صنفی که فعالیت بیشتری در طول ماه‌های مربوط به برگزاری جشنواره داشته باشد، می‌تواند سیصد یا هزار امتیاز مورد نظر را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت کند و از جوایز مربوط به این جشنواره بهره‌مند شود. اگر به دنبال کسب امتیازات بیشتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستید، بهتر است به فکر افزایش میانگین منابع خود در هر ماه باشید (به خصوص برای حساب‌های جاری).

جوایز این جشنواره

در دو دوره جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف همواره جوایز مناسبی به برندگان خوش شانس داده شده است. در دوره دوم از این جشنواره شاهد افزایش تعداد جوایز و همچنین ارزش کلی آن‌ها نسبت به جوایز دوره پیشین هستیم.

مهم‌ترین جایزه مربوط به این جشنواره را می‌توان سه فقره کمک هزینه خرید خودرو دانست. هر یک از این کمک هزینه‌ها به ارزش سه میلیارد ریال هستند که در نهایت، به سه برند نخست جشنواره اعطا می‌شوند. در کنار این جوایز، هفتاد و هشت نفر دیگر نیز از جوایز نقدی دویست میلیون ریالی بهره‌مند خواهند شد.

بیش از ۱۳۷۸ نفر در این جشنواره امکان دریافت تسهیلات بانکی به مبلغ یک، دو و پنج میلیارد ریال را دارند. با توجه به این جوایز می‌توان دریافت که چرا کلیه واحدهای صنفی همکار با بانک تجارت تمام تلاش خود را برای کسب بیشترین امتیاز ممکن به کار گرفته‌اند.

از این رو، اگر شما نیز جزء واحدهای صنفی خاصی هستید که از خدمات مختلف بانک تجارت استفاده می‌کنند، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و با افزایش میزان امتیازات خود به این جشنواره مهم وارد شوید. شایان ذکر است که امکان شرکت در این جشنواره تنها در مدت زمان تعیین شده وجود دارد و پس از آن نمی‌توان انتظار کسب امتیازات بیشتر را داشت.

این جشنواره مدت زمان مشخصی دارد

سخن پایانی

بانک تجارت با برگزاری جشنواره مربوط به اصناف کشور سعی دارد تا اهمیت بسیار بالای این بخش از اقتصاد کشور را ارج ندهد. این جشنواره با وجود جوایز ارزنده می‌تواند به عنوان یک مشوق عالی برای فعالان حوزه اصناف تلقی شود.

برای شرکت در جشنواره بزرگ بانک تجارت ویژه اصناف باید حداقل سیصد امتیاز و برای ورود به بخش قرعه‌کشی نیز باید حداقل ۱۰۰۰ امتیاز کسب کنید. کسب این امتیازها نیز به موارد متعددی همچون افتتاح حساب و میانگین منابع بستگی دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/YW20bb