امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

پوستر بخش ویژه «مسابقه ملّی پارس‌آرا» رونمایی شد

پوستر بخش ویژه مسابقه ملّی پارس‌آرا با عنوان شخصیت‌های پارسی و ارتقای فرهنگ کار در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسمی با حضور «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدمجید امامی» دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، «نورالله مرادی» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست و «مجتبی نورانی» دبیر ستاد نهضت ملی ارتقای فرهنگ کار از پوستر بخش ویژه مسابقه ملّی پارس‌آرا با عنوان شخصیت‌های پارسی و ارتقای فرهنگ کار در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.

بخش ویژه مسابقه پارس‌آرا با هدف جهت‌دهی به طرح‌های شخصیت در راستای ارتقای فرهنگ کار با مؤلفه‌هایی چون وجدان کاری، مسئولیت‌پذیری، اتقان کاری، تعاون و مشورت‌محوری، سلامت و پایداری محیط زیست و اثرگذاری عمیق بر سبک زندگی کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

در این نشست مقرر شد اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست به‌منظور جهت‌دهی طرح‌های شخصیت‌‌ و نحوه نقش‌آفرینی این سه نهاد در مسابقه پارس‌آرا تعیین شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2iu1Hc