امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

وزیر کار اعلام کرد: افتتاح ۴ طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: ۴ طرح شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با سرمایه گذاری هزار و ۱۶۵ میلیارد تومانی و اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم هزار و ۱۳۵ نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: طرح پرعیارسازی ۴ میلیون تُنی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با سرمایه‌گذاری ۳ هزار میلیارد تومانی و با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر مستقیم و ۸۵۰ نفر غیرمستقیم به بهره برداری رسید.

وی افزود: نیروگاه ۲۵ مگاواتی شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران با هدف تأمین برق کارخانه‌های جوار معدنی و با سرمایه‌گذاری ۱۳/۵ میلیون یورویی(هشت هزار میلیارد ریالی) و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم به چرخه تولید وارد شد.
مرتضوی گفت: قطعه اوّل جاده بافق به بهاباد به طول ۶ کیلومتر و با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان توسط شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تأمین اعتبار و اجرایی شد.
وی تصریح کرد: احداث این پروژه عمرانی ١۸ ماه به طول انجامیده است.
وزیر رفاه ضمن تاکید بر توسعه کمی و کیفی اماکن ورزشی و تفریحی ویژه قشر شریف کارگران بیان کرد: فاز یک مجموعه آبی آهن شهر بافق با سرمایه گذاری  ۲۰۰ میلیارد ریالی نیز در جریان این سفر افتتاح شد.
وی اضافه کرد: بازسازی استخر سرپوشیده آهن شهر در بهمن ماه سال گذشته در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۵۰۰ متر انجام شد که با راه اندازی این مجموعه آبی به صورت مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
مرتضوی ادامه داد: فاز یک این مجموعه آبی شامل استخر، سنا، جکوزی و مجموعه آب درمانی است که در راستای تکمیل دهکده ورزشی در آهن شهر بافق  اجرایی شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/btdrh4