امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد استان یزد شد+برنامه‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحظاتی پیش با استقبال مسئولین استانی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله صدوقی وارد شهر یزد شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، «سیدصولت مرتضوی» در اولین روز از سفر خود به یزد در آیین «قدرِ استاد» مراسم بزرگداشت «استاد علی مشاهیری» از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان یزد که امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه از ساعت ۱۹ در سالن تربیت معلم شهید پاک‌نژاد شهر یزد برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دومین روز سفر خود به استان یزد به‌منظور کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های مجتمع صنعتی‌معدنی سنگ‌آهن مرکزی ایران-بافق، افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی اول، بازدید از روند اجرایی پروژه آهن اسفنجی و آغاز بهره‌برداری از معادن ساغند شمالی به شهرستان بافق سفر می‌کند.
زیارت امام‌زاده عبدالله و غبارروبی مزار مطهر شهدای شهر بافق، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، افتتاح فاز ۱ جاده بافق–‌بهاباد، بازدید از پیت چغارت و کارخانه‌های شرکت سنگ‌آهن مرکزی، افتتاح فاز نخست مجموعه‌ آب‌درمانی و فاز یک مجموعه تفریحی مهارتی‌-حرکتی و کلنگ‌زنی فاز ۲ این پروژه و بازدید از مجموعه فرهنگی‌ورزشی کارگران شهرستان بافق از دیگر برنامه‌های مرتضوی در سفر به استان یزد است.
وزیر کار در این سفر دو روزه همچنین در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و نشست اعضای شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد شرکت می‌کند و در مراسم قرعه‌کشی واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت این استان نیز حضور خواهد یافت.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/vkczE5