امروز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ناحیه پستی بازار بزرگ ایران‌مال افتتاح شد

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، در آئین افتتاح از ناحیه پستی ایران‌مال از ارائه خدمات فناورانه در این ناحیه با هدف افزایش دسترسی مردم به خدمات پستی خبر داد.

به گزارش فراسو، آئین افتتاح از ناحیه پستی جدید در مجموعه ایران مال چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲، با حضور محمود لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست، احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران، جمشید اقبال‌پور، مدیرعامل شرکت تجارت ایران‌مال و جمعی از مدیران و کارکنان شبکه پستی برگزار شد.

باجه های پستی را به منازل مردم می بریم

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به ارائه خدمات و سرویس های متنوع پستی در این ناحیه پستی، اظهار داشت: راه اندازی ناحیه پستی در مجموعه ایران‌مال، نتیجه یک سال تلاش و همکاری میان شرکت ملی پست و مجموعه ایران‌مال است و این ناحیه پستی جایی است که قرار است به عنوان ویترینی از فناوری‌های نوین پستی به آن نگاه کنیم و هر نوع فناوری جدید را ابتدا در این بخش مورد استفاده قرار بدهیم تا به بهترین دفتر ما از نظر به روز بودن تبدیل شود.

وی افزود: «برای آسایش مردم و پوشاندن جامه عمل به شعارهای خود همواره به همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های تجاری نیازمندیم و امید است در آینده نزدیک بتوانیم این ناحیه پستی را به منطقه پستی ارتقا دهیم.»

شرکت ملی پست یکی از برترین شرکت های خدمات رسان است

بنابر این گزارش، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران نیز در مراسم افتتاح ناحیه پستی بازار بزرگ ایران‌مال گفت:  تمام رونمایی‌هایی که نشان از گسترش ظرفیت پست در کشور دارد، نوید این را دارد که در آینده نزدیک خدمات شایسته‌تر و راهبردی‌تری به مردم ارائه شود.

فرماندار تهران همچنین گفت: شرکت ملی پست با تغییر راهبردهای خود به یکی از بهترین شرکت‌ها تبدیل شده که این دستارود  با تلاش شبانه‌روزی مسئولان این حوزه به دست آمده است.

احمد قیومی یادآور شد: به جرات می‌توان گفت که شرکت ملی پست ایران جزو برترین‌های جهان در این حوزه است و عزیزان ما در این شرکت هنوز به دنبال این هستند تا قله‌های رفیع‌تر را فتح کنندو این ویژگی خاص مدیران این مجموعه است.

وی گفت: همواره گسترش تعداد نواحی پستی، تجهیزات و بهره‌مندی از فضاهای فناورانه، نوید این را می‌دهد که در آینده نزدیک خدمات راهبردی‌تری ارائه شود.

فرماندار تهران خاطر نشان کرد؛ شرکت ملی پست با تغییر راهبردهای خود توانسته یکی از برترین شرکت‌های خدمت‌رسانی در سطح کشور باشد.

معاون استاندار تهران در پایان گفت: مدیران و کارکنان هوشمند شرکت ملی پست ایران با ارائه خدمات نوآورانه به دنبال خدمت رسانی بهتر و هوشمندانه تر به مردم هستند.

تکمیل زنجیره خدمات با راه اندازی دفترپستی ایران مال

جمشید اقبال‌پور، مدیرعامل شرکت تجارت ایران‌مال، در ادامه مراسم از همکاری مجموعه ایران‌مال با شرکت ملی پست گفت: «مجموعه ایران‌مال برای بهبود ارائه خدمات در این مجموعه با همکاری شرکت ملی پست، ناحیه پستی را راه‌اندازی کرد تا زنجیره خدمات را تکامل بخشد و آسایش مشتری‌ها را فراهم کند.»

ارائه خدمات پستی دفتر ایران مال با بهره گیری از سبک زندگی ساکنین منطقه ۲۲ شهرداری 

محمداحمدی؛ معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست با اشاره به اینکه منطقه ۲۲ شهرداری تهران در مدت کوتاهی به توسعه شهرنشینی دست یافته است، عنوان کرد: «نکته‌ای که درباره ساکنین این منطقه با سایر مناطق تهران وجود دارد، سبک و الگوی متفاوت زندگی آن‌ها است، به همین دلیل شرکت ملی پست در ناحیه جدید پستی مجموعه ایران‌مال باید خدمات خود را براساس این الگو متفاوت ارائه کند چرا که این منطقه یکی از قطب‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود.»

اجرای طرح صاپست و باکسی در ناحیه پستی ایران مال

در پایان حمیدرضا توکلی مدیر عامل یکی از شرکت‌های دانش‌بیان با اشاره به همکاری این شرکت با مجموعه پستی کشور، گفت: «شرکت ما یکی از ۵ شرکت دانش‌بنیانی است که سابقه همکاری دیرینه‌ای با شرکت ملی پست دارد، که نتیجه این همکاری منجر به ایجاد پروژه صاپست شد که براساس آن، افراد شناسه ای دریافت می‌کنند تا به راحتی به جای درج نشانی خود با وارد کردن این شناسه، اطلاعات شان برای ارسال و توزیع بسته مورد نظر آن‌ها به راحتی صورت بگیرد.»

توکلی در ادامه افزود: «پروژه (باکسی)، یکی دیگر از همکاری‌های مشترک ما با شرکت ملی پست است، به این صورت که هر فردی بتواند در مرحله اول شناسه صاپست خود را دریافت کند سپس درخواست جمع‌آوری و تحویل به پست را انجام دهد.»

توکلی درخصوص طرح باکسی اظهار داشت: «امروز اولین رونمایی از این پروژه صورت خواهد گرفت و نوع عملکرد مثل پیک شهری است اما با کمک و رعایت استانداردهای توزیع در شرکت ملی پست پیش خواهیم رفت.»

وی افزود: «فاز اول این پروژه در شهر تهران با حدود ۱۵۰ دستگاه موتور سیکلت آغاز خواهد شد اما در آینده تعداد دستگاه‌ها، نیروی انسانی افزایش خواهد داشت تا با ایجاد این طرح در زمان صرفه‌جویی شود و همچنین با کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا در سطح شهر روبه‌رو باشیم.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zTmjw5