امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

معاون وزیر کار: سنگر اقتصاد کشور به دست دشمن فتح نخواهد شد

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با همت کارگران به‌عنوان ستون فقرات اقتصاد کشور و حضور فعال آن‌ها در چرخه تولید، سنگر اقتصاد به دست دشمن فتح نخواهد شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در همایش «کارگران، طلایه‌داران دفاع مقدس» که در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا سنگر اقتصادی کشور را از دست ملت ایران خارج کند اما با اقدامات دولت و تلاش بی‌نظیر کارگران سنگر اقتصاد کشور از سوی دشمن فتح نخواهد شد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نقش کارگران در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بی‌نظیر بود، تصریح کرد:  قشر زحمتکش جامعه کارگری نقش ممتازی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
رعیتی‌فرد با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورّم و رونق تولید است، خاطرنشان کرد: دغدغه‌ جدی آن است که در حوزه امنیت شغلی و ارتقای معیشت کارگران تلاشی مضاعف انجام شود.
وی ادامه داد: با همان رویه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم در حوزه اقتصادی هم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم، بیان کرد: امروز هم با استفاده از همین ظرفیت و تلاش تولیدگران و کارگران زحمتکش به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم.
رعیتی‌فرد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم عقب‌ماندگی‌های زیادی که به‌جای مانده از گذشته بود را جبران کرده است، افزود: تمام تلاش‌ ما این است تا برای بهبود معیشت جامعه هدف ۵۰ میلیون نفری کارگری اقدامات خوبی را انجام دهیم.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6tdVOp