امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

معاون وزیر اقتصاد خواستار شد؛ اعطای اختیار کامل به شعب استانی شرکت های بیمه

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد گفت: باید اختیار کامل به شعب استانی شرکت های بیمه ای اعطا شود.

به گزارش فراسو به نقل از شادا، محمد جواد شریف زاده طی سخنانی در نشست مشترک با مدیران صنعت بیمه و مدیران کل انور اقتصادی و دارایی استان های وزارت متبوع اظهار داشت: مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها، نماینده وزیر در استان هستند و این چیزی است که در حکم آنها هم تصریح شده است.

وی گفت: ابواب جمعی وزارت اقتصاد در استانها بسیار وسیع است؛ و همه شرکت ها و سازمان های زیر مجموعه دارای شعب استانی هستند اما نماینده ارشد وزارت اقتصاد در استان، مدیران کل استانی هستند.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد با اشاره به برگزاری جلسات فصلی مسئولان ستادی با مدیران کل اقتصادی استانها به صورت فصلی اظهار داشت: در اجلاس قبلی ما که در مشهد برگزار شد، با توجه به نکات مطرح شده توسط مدیران استانی در خصوص بیمه ها، قول دادم در جلسه بعدی، در خدمت مدیران صنعت بیمه ای کشور باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: سیاست کلی دولت که البته در دولت های قبل هم کمابیش دنبال می شد، تمرکز زدایی است و ما به دنبال این هستیم که اختیارات در ید اختیار مدیران استانی بانکی و بیمه ای قرار گیرد و مدیران کل استانی ما هم بتوانند به آنها کمک کنند.

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد خطاب به مدیران شرکت های بیمه ای اظهار داشت: تیم مدیریت استانی وزارت اقتصاد، جوان و خوش‌فکر، کاردان و مجرب و پر تلاش هستند و امیدوارم شما در تصمیمات خود در استان، حتما از مشورت، تجربه و نفوذ آنها استفاده کنید.

شایان ذکر است، روز دوم گردهمایی فصلی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانها در محل وزارت اقتصاد برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/va6c2Z