امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

استفاده از تجربیات بین المللی برای ساخت مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند ایران

تجربیات سایر کشورها برای ساخت مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند ایران طی دیدار لیائی با نمایندگان پست برخی کشورها در حاشیه چهارمین کنگره فوق العاده اتحادیه جهانی پست بررسی می شود.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست ، محمود لیائی در چهارمین روز از چهارمین کنگره فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست با نمایندگان پست کشورهای عراق، اندونزی، کره جنوبی و روسیه دیدار کرد.
در این دیدار انعقاد تفاهم نامه با پست عراق و همچنین چاپ تمبر مشترک دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.
وی در دیدار با مسئولان پست کشورهای اندونزی و کره جنوبی در راستای استفاده از تجربیات برای ساخت مرکز تجزیه و مبادلات هوشمند ایران گفتگو کرد.
در ادامه طی دیدار با مسئولان پست کشور روسیه مقرر شد با توجه به تحریم این کشور، از ظرفیت پست ایران برای ترانزیت مرسولات پست روسیه بهره برداری شود.
چهارمین کنگره فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست از نهم مهر در شهر ریاض پایتخت عربستان آغاز و فردا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ به فعالیت خود خاتمه می‌دهد.

دیدار لیائی با رئیس هیئت نمایندگان پست‌ استرالیا

گزارش دیگری به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست حاکی است که مدیرعامل این شرکت در چهارمین روز این کنگره همچنین با دانیل کاروسو رئیس هیئت نمایندگان پست استرالیا دیدار کرد.

دیدار لیائی با رئیس هیئت نمایندگان پست‌ استرالیا

استفاده از تجربیات پست این کشور به عنوان مبدع پروژه جی نف در دنیا، درخواست استفاده از اطلاعات پست استرالیا برای راه‌اندازی مرکزملی تجزیه مبادلات هوشمند پستایران و بررسی رفع مشکلات مبادلات پستی بین پست دو کشور در راستای خدمت رسانی به هموطنان ایرانی در استرالیا از جمله موضوعاتی بود که دراین دیدار مورد گفتگو قرار گرفت.

گفتنی است که چهارمین کنگره فوق‌العاده اتحادیه جهانی پست از نهم مهر در شهر ریاض پایتخت عربستان آغاز و فردا سیزدهم مهرماه ۱۴۰۲ به فعالیت خود خاتمه می‌دهد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6EimON