امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

درخشش برند « پــگاه » بعنوان غرفه فعال در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه و اوراسیا

 در آئین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه و اوراسیا، از شرکت صنایع شیر ایران “پگاه”، به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه تقدیر شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمدحسین عباسی در این رویداد گفت: حضور در نمایشگاههای بین المللی، علاوه بر ارتقای تعاملات تجاری و توسعه فروش صادراتی در بازارهای جهانی، زمینه ارزآوری به کشور را هم فراهم می کند.
محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان در مصاحبه با شبکه استانی اشراق تصریح کرد: با موافقت و حمایت های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در راستای توسعه صادرات و تولید محصولات جدید و سلامت محور با هدف بهبود سبد تغذیه ای جامعه و حضور در چنین رویدادهایی، فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای برند معظم پگاه در گروه‌ محصولات لبنی و غیر لبنی، مهیا شده است.
غرفه پگاه با حضور جمعی از مدیران عامل، معاونین و مدیران شرکتهای تابعه و همچنین معاونت و مدیران شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران به منظور مذاکره با تجار کشورهای مختلف و ارائه محصولات صادراتی، برگزار شد. شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور هیئت های تجاری از کشورهای روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ۵۵ شرکت تخصصی، مورد استقبال بازدید کنندگان قرارگرفت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/1kStr0