امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

حکم مدیر ارشد فروش دفتر هخاشهر بیمه باران اهدا شد

وجیهه آژیراک با دریافت حکم از شرکت بیمه باران، به عنوان مدیر ارشد فروش دفتر منطقه‌ای هخاشهر انتخاب شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه باران، او که از سال ۱۳۹۴ وارد صنعت بیمه شده است، سابقه همکاری با چندین شرکت بیمه‌ای را در کارنامه خود دارد.

آژیراک در این باره گفت: من ابتدا به عنوان بازاریاب وارد صنعت بیمه شدم و سپس با تخصصی‌تر دنبال کردن حرفه‌ام، شغل دیگرم را رها کردم و به طور تمام‌وقت به معرفی و ارائه بیمه زندگی پرداختم. سپس تصمیم گرفتم با دریافت کد نمایندگی، مسیر حرفه‌ای‌تری را در نظر بگیرم و توانمندی‌های خود را افزایش دهم.

او افزود: در ادامه فعالیتم، توسط آقای سلحشوری، با شرکت بیمه‌ باران آشنا شدم و ضمن شناخت محصولات بیمه باران مصمم شدم دانش مالی و سرمایه‌گذاری‌ام را تعمیق دهم.

آژیراک با اشاره به مزیت‌های عمده بیمه باران برای شبکه فروش، تصریح کرد: به واسطه فعالیت تخصصی بیمه باران در حوزه‌ بیمه‌های زندگی، همواره فرصتی برای نمایندگان و بازاریابان فراهم است تا بتوانند دانش تخصصی خود را افزایش دهند. ضمن اینکه جذابیت‌های محصولات این شرکت، یکی از مهم‌ترین برگ‌ برنده‌های اعضای شبکه فروش است.

او در ادامه افزود: توجه مدیران ارشد شرکت به اعضای شبکه فروش و تلاش برای ارتقای آن‌ها قطعا در جهت تقویت انگیزه موثر است و امیدوارم این رویکرد همیشه ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Il5CuH