امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

حمایت همه جانبه شبکه پستی کشور از مردم مظلوم غزه

سعید شریف زاده عضو هیأت مدیره شرکت ملی پست در نشست شورای فرهنگی این شرکت یکی از مهمترین تکالیف شورای فرهنگی را افزایش اشتیاق کارکنان به انجام تکالیف، ارزش ها و آرمان های اسلامی خواند.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، نشست شورای فرهنگی صبح چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ با حضور سعید شریف زاده؛ عضو هیئت مدیره و سایر اعضای شورای فرهنگی برگزار شد.
شریف زاده در ابتدا ضمن تسلیت جان‌باختن تعداد کثیری از ساکنان بی دفاع نوار غزه در  واقعه بمباران هوایی بیمارستان المعمدانی ابن شهر توسط رژیم جعلی صهیونیستی به حمایت همه جانبه شبکه پستی کشور از مردم مظلوم غزه تاکید کرد.
عضو هیئت مدیره در ادامه با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا ابراز امیدواری کرد با اجرای مفاد این تفاهم نامه بتوانیم در راستای ارتقای فرهنگی مجموعه پست کشور گام های موثری برداریم.
وی به با تاکید بر تغییرات در روند برنامه های شورای فرهنگی شرکت ملی پست افزود: «با همت و تلاش مدیران و کارشناسان به ویژه اعضای کمیته شورای فرهنگی تمامی مشکلات فرهنگی مجموعه آسیب شناسی شده و در راستای ارتقای فرهنگ سازمانی در بین کارکنان شبکه برنامه و دستورالعمل های اجرایی تدوین شود.»
شریف زاده ادامه داد: «وظیفه  ما در شورای فرهنگی، افزایش اشتیاق کارکنان به انجام تکالیف، ارزش ها و آرمان های اسلامی  است.»
اعضای کمیته شورای فرهنگی در پایان با محکوم  نمودن جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران هوایی بیمارستان المعمدانی غزه از تمامی همکاران دعوت کردند تا در مراسم تجمع اعتراضی مردم تهران درمحکومیت جنایات رژیم صهیونستی که ساعت ۱۵ امروز در میدان انقلاب در حمایت از مردم غزه برگزار می شود حضور به هم رسانند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/M7RiL6