امروز پنج شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره گیری از ظرفیت پست عراق در راستای خدمت رسانی بهتر به زوار اربعین سال آینده

محمود لیائی در آیین تقدیر از خدمتگزاران اربعین حسینی در شر کت ملی پست از افزایش تعامل با پست عراق در راستای بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات موجود و خدمت رسانی بهتر به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از  دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ مراسم تجلیل از کارکنانی که توفیق خدمتگزاری به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در مراسم اربعین امسال را داشتند روز چهارشنبه ۳۰ مهرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی شرکت ملی پست با حضور لیائی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان اینکه  خدمت به زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام توفیقی است که نصیب همه نمی‌شود و از این جهت اجر اخروی این عمل عبادی نیز در پیشگاه حضرت حق دوچندان است گفت: «امنیت و آرامش حاکم بر کشور و به تبع آن  برپایی مراسم و آئین‌های مذهبی نظیر پیاده‌روی اربعین ثمره خون شهداست.»
لیائی ضمن قدردانی از خدمات سعید شریف زاده رئیس و محمدباقر دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست و همچنین همکارانی که به واسطه نذر  خدمت در این پیاده روی به خدمت رسانی مشغول بودند، گفت: «حضور فردی چون آقای شریف زاده که از پیشکسوتان خدمت با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند و سال ها در بازسازی عتبات عالیات فعالیت داشتند یکی از عوامل موفقیت و پیشبرد فعالیت های این حوزه در شرکت ملی پست بود.»
وی با ابراز خرسندی از ارائه موفق و قابل قبول سرویس پست یافته در سرتا سر مسیر پیاده روی اربعین و کنسولگری عر اق و کربلا، خواستار بررسی شرایط و سایر خدماتی شد که  می توان در سال های بعدی به زوار اربعین ارائه داد و عنوان کرد: «فرصت خوبی است تا برای سال آتی ضمن جمع آوری ایده ها، اطلاعات گذشته را به روز کنیم.»
معاون وزیر ارتباطات به خدمت بی چشمداشت کارکنان از سر تا سر کشور برای ارائه خدمت رسانی در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: «اگر چه این اقدام به صورت خودجوش و با علاقه شخصی همکارانم انجام شده است اما وظیفه خود می دانیم به محو مقتضی از این عزیزان تشکر و زحماتشان را جبران کنیم.»
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست خاطر نشان کرد: «خدمات پست یافته مورد استقبال مسئولان پست عراق صورت گرفت و مقرر شده است تا در تمامی مناسبت های مذهبی بزرگ در عراق این خدمت ارائه شود.»
وی در ادامه به خلق لحظات زیبائی که توسط تیم رسانه ای اعزامی از این آیین ثبت و منتشر شد اشاره کرد و از خدمات رسانه ای و اطلاع رسانی این رویداد قدردانی و  ابراز امیدواری کرد با خلوص بیشتر و برنامه ریزی بهتر در سال آینده خدمت رسانی در این رویداد تداوم داشته باشد.
سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره و رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست در این آیین ضمن قدردانی  از تمامی کارکنانی که در پیاده روی امسال اربعین حسینی به خدمت رسانی مشغول بودند گفت: «اولین موفقیت ما در این رویداد بزرگ، توزیع موفق و بموقع گذرنامه های اربعین بود.»
وی افزود: «گذرنامه‌های وارده به شرکت پست و درخواستی ویژه سفر اربعین به موقع به متقاضیان تحویل داده شده و از این بابت شرکت پست جمهوری اسلامی هیچ تاخیری نداشت.»
رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست با اشاره به سایر دستاوردهای شرکت ملی پست در این رویداد و سازماندهی انجام شده توسط  کارکنان پرتلاش شبکه پستی کشور که همگام با سایر اقشار در این راهپیمایی حاضر بودند و همچنین ستاد عتبات عالیات و کنسول گری ها و تمام سازمان های همکار با پست قدردانی کرد.
محمدباقر بومیان دبیر ستاد اربعین شرکت ملی پست در این نشست، گزارشی کامل از اقدامات ستاد اربعین در سال جاری تا برگزاری رویداد ارائه داد و از خدمات کارکنانی که در راهپیمایی اربعین حسینی نقش ایفا کردند قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Ld4UX1