امروز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدای نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مدرسه پاسارگاد قشم

گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان دختر و پسر مدرسه پاسارگاد قشم اهدا کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی گروه گسترش انرژی پاسارگاد، بسته‌های نوشت‌افزار همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان اهدا شد.
مدرسه هوشمند پاسارگاد قشم که از امکانات بسیار زیادی همچون زمین چمن فوتبال، آزمایشگاه، کتابخانه، کلاسهای هوشمند و… برخوردار است توسط گروه گسترش انرژی پاسارگاد و بانک پاسارگاد احداث و اول مهرماه سال گذشته در روستای زینبی قشم افتتاح شده است.

بر پایه این گزارش، گروه گسترش انرژی پاسارگاد به ساخت و افتتاح این مدرسه بسنده نکرده و در طول یک سال گذشته، برگزاری دوره‌های پیشرفته آموزشی برای آموزگاران این مدرسه و سایر مدارس جزیره قشم را در دستور کار قرار داد که با استقبال اداره آموزش و پرورش استان و شهرستان و همچنین آموزگاران همراه شد.

همچنین حمایت از دانش‌آموزان نیز در دستور کار گروه گسترش انرژی پاسارگاد قرار دارد که اهدای نوشت‌افزار در آغاز سال تحصیلی در همین راستا صورت گرفت.
گروه گسترش انرژی پاسارگاد در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، مدارس دیگری هم در استان‌های اردبیل و خوزستان در دست ساخت دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7b1obI