امروز یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۴۰۳

افزایش ۶۵ درصدی تراز عملیاتی بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در شش ماه نخست سال جاری در مقایسه با دورۀ مشابه سال قبل، ۶۵ درصد افزایش تراز عملیاتی داشته است.

به گزارش فراسو، بررسی صورت های مالی این بانک در شهریور ماه نشان می دهد؛ بانک پاسارگاد در شهریور ماه ۱۲٫۴ هزار میلیارد تومان درآمد تسهیلات گزارش کرده که ۸۱ درصد بیش از ماه گذشته است. این بانک معمولاً در ماه پایانی هر فصل درآمد بیشتری شناسایی می کند. همچنین در این ماه سود پرداختی به سپرده ها ۶۱۶۴ میلیارد تومان بوده و نسبت به مرداد ماه پنج درصد افزایش دارد.
تراز عملیات بانکداری این بانک در این ماه ۶٫۲ هزار میلیارد تومان است که به دلیل فصلی بودن درآمد تسهیلات، رشد بیش از ۵ برابری نسبت به ماه گذشته دارد. همچنین درآمد کارمزد این ماه ۶۵۵ میلیارد تومان گزارش شده که نسبت به مرداد ۱۰۷ درصد رشد دارد. این قلم درآمد هم نوعاً در ماههای ۶ و ۱۲ بالاتر از معمول است.
بانک پاسارگاد در مجموع شش ماه، بیش از ۴۷ همت درآمد تسهیلات و ۳۳ هزار میلیارد تومان سود سپرده گزارش شده که تراز عملیات بانکداری را به حدود ۱۴٫۲ هزار میلیارد تومان می رساند. درآمد کارمزد این دوره معادل ۲۲۰۹ میلیارد تومان است. در مقایسه با دورۀ مشابه سال قبل، ” وپاسار ” شاهد ۷۱ درصد رشد درآمد، ۷۴ درصد افزایش سود پرداختی، ۶۵ درصد افزایش تراز عملیاتی و ۳۷ درصد رشد درآمد کارمزد است.
آخرین قیمت سهم ۲۷۳۲ ریال است و در یک ماه اخیر ۴ درصد افزایش داشته است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nVP2yq