امروز شنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتقای رضایت مشتریان با هوشمندسازی پست

محمود لیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست در شورای اداری پست آذربایجان غربی؛ هوشمندسازی خدمات پستی را زمینه ارتقای رضایت مشتریان خواند.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛لیائی روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ طی سفر به استان آذربایجان غربی از واحدهای ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شواری اداری پست استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه ها و طرح های رونمایی شده در هفته پست با حضور وزیر ارتباطات، بیان کرد: «با راه اندازی و اجرای این طرح پست در مسیر هوشمندسازی در حرکت است که نتیجه آن با افزایش سرعت، دقت، امنیت و کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.»
لیائی به فعالیت کارگروه ملی GNAF  اشاره کرد و افزود: «با انجام عملیات نصب پلاک های ساختمانی و رفع نواقص نامگذاری معابر توسط شهرداری ها و دهیاری های کشور در مدت زمان باقی مانده تا پایان اجرای طرح با مددالهی و تلاش مجموعه کارکنان شبکه پستی در سراسر کشور به  تحقق کامل اهداف این پروژه ملی در بخش پیاده سازی خواهیم رسید.»
یکپارچه سازی سامانه ها، ساماندهی نیروهای دانه شمار و  برنامه ریزی برای  توسعه صندوق های هوشمند توزیع مرسولات پستی در اقصی نقاط کشور از جمله موارد مطرح شده مدیرعامل در این نشست بود.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wvuSsw