محمود لیائی؛ مدیرعامل شرکت ملی پست در شورای اداری پست آذربایجان غربی؛ هوشمندسازی خدمات پستی را زمینه ارتقای رضایت مشتریان خواند.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛لیائی روز یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ طی سفر به استان آذربایجان غربی از واحدهای ستادی و اجرایی اداره کل پست این استان بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه شواری اداری پست استان آذربایجان غربی با اشاره به پروژه ها و طرح های رونمایی شده در هفته پست با حضور وزیر ارتباطات، بیان کرد: «با راه اندازی و اجرای این طرح پست در مسیر هوشمندسازی در حرکت است که نتیجه آن با افزایش سرعت، دقت، امنیت و کیفیت خدمات منجر به افزایش رضایت مشتریان خواهد شد.»
لیائی به فعالیت کارگروه ملی GNAF اشاره کرد و افزود: «با انجام عملیات نصب پلاک های ساختمانی و رفع نواقص نامگذاری معابر توسط شهرداری ها و دهیاری های کشور در مدت زمان باقی مانده تا پایان اجرای طرح با مددالهی و تلاش مجموعه کارکنان شبکه پستی در سراسر کشور به تحقق کامل اهداف این پروژه ملی در بخش پیاده سازی خواهیم رسید.»
یکپارچه سازی سامانه ها، ساماندهی نیروهای دانه شمار و برنامه ریزی برای توسعه صندوق های هوشمند توزیع مرسولات پستی در اقصی نقاط کشور از جمله موارد مطرح شده مدیرعامل در این نشست بود.