با هدف ارج نهادن و تکریم مشتریان، نشست هماندیشی با مشتریان ارزنده بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان ایلام، با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و مدیر شعب بانک در ایلام برگزار شد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، در این نشست «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی بانک ضمن تشریح عملکرد بانک در حوزههای مختلف، اظهار داشت: بانک قرضالحسنه مهر ایران همسو با سیاستهای دولت جزو برترین بانکها در پرداخت وام بدون ضامن است.
«غلامی» بیان کرد: امروزه بانک قرضالحسنه مهر ایران به عنوان بانکی خوشنام در جامعه شناخته شده و اعتبار این بانک در جامعه به مدد و همراهی شما مشتریان ارزنده به دست آمده است.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع مشتریمداری و تکریم مشتریان، در بانک قرضالحسنه مهر ایران یک روز را «روز مشتری» نامگذاری کردیم تا مشتریان ارزنده بانک را به عنوان سفیران قرضالحسنه در کشور معرفی کنیم و به سمت تکریم مشتریان گام برداریم.
رئیس اداره کل بازاریابی بانک، وفادارسازی مشتری را مهمترین مقوله در حوزه مشتریمداری خواند و گفت: امیدواریم با برنامهریزیهای جامع و منسجم، در راستای وفادار کردن مشتریان ارزنده بانک گام برداریم.
در ادامه نشست «علیاصغر کائیدی» مدیر شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان ایلام، گفت: این نشست با هدف برقراری ارتباط دوجانبه بین بانک و مشتریان برگزار شده و هدف اصلی ما رسیدن به رضایت حداکثری مشتریان از این بانک است.
وی با اشاره به ارج نهادن به مشتریان در بانک قرضالحسنه مهر ایران، گفت: مدیران ارشد بانک و همه کارکنان در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از هیچ تلاشی فروگذار نمیکنند.