مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان، گفت: بانک قرضالحسنه مهر ایران طلایهدار بانکداری اسلامی است و امیدواریم روزی برسد که همه شبکه بانکی فریضه الهی قرضالحسنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، با هدف تکریم مشتریان و در روز مشتری که برای نخستین بار به ابتکار بانک قرضالحسنه مهر ایران گرامی داشته شد، نشست هماندیشی با مشتریان ارزنده بانک با حضور «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان و دکتر «ناصر چاوشی» مدیرکل بهزیستی در استان و دکتر «محمدنوید متقی» مدیرعامل جمعیت سازمان هلال احمر در استان اصفهان برگزار شد.
این نشست با هدف ارائه بهتر خدمات بانکی به مشتریان برگزار شد و دغدغهها و انتظارات مشتریان مطرح شد.
در این نشست «رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک در استان اصفهان با تشریح تاریخچهای مختصر از روند تحولات بانک قرضالحسنه مهر ایران در عصر بانکداری دیجیتال و پیشرفتهای شگرف این بانک در حوزه مذکور و بانکداری خرد داخلی و جوایز بینالمللی کسب شده توسط بانک قرضالحسنه مهر ایران، از مدعوین خواست پیشنهادات سازنده خود را برای رشد و عملکرد بهتر بانک ارائه کنند.
در ادامه نشست دکتر «ناصر چاوشی» مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، فعالیت بانک در حوزه حقوق و دستمزد با عنوان طرح «مهریار» را ستودنی خواند و افزود: این ابتکار به عمل آمده برای گرهگشایی ضروری نیروی انسانی هر مجموعه کارساز است.
وی بیان کرد: بانک قرضالحسنه مهر ایران در قالب طرح مهریار روند دریافت وام را آسان کرده و این موضوع منجر به بهبود و رفع مشکلات و امنیت خاطر کارکنان سازمانها و ادارات میشود.
«چاوشی» گفت: بانک قرضالحسنه مهر ایران طلایهدار بانکداری اسلامی است. امیدواریم روزی همه شبکه بانکی فریضه الهی قرضالحسنه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
بانک قرضالحسنه مهر ایران ثابت کرده با روش بانکداری اسلامی هم میتوان سودده بود و مشکلات مردم را از طریق وامهای قرضالحسنه حل کرد.
دکتر «محمدنوید متقی» مدیرعامل جمعیت سازمان هلال احمر استان اصفهان نیز در خصوص همکاری بیش از ۷ ساله این سازمان با بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: مردم و آحاد جامعه از بانکداری قرضالحسنه و عملکرد مطلوب بانک قرضالحسنه مهر ایران رضایت دارند.
وی بیان کرد: فعالیت بانک قرضالحسنه مهر ایران شفاف است و همین مسئله نقطه عطف و وجه تمایز آن با شبکه بانکی است و افزود: برای اینکه فعالیت این بانک قدرتمندتر از همیشه ادامه یابد، پیشنهاد میکنم طرح پایش مشتریان را اجرایی کنید.
«متقی» افزود: در این پایش بانک قرضالحسنه مهر ایران از طریق پرسشنامههایی آنلاین و در فضای مجازی به جامعههای آماری متفاوتی از نسلهایی که از خدمات این بانک استفاده میکنند مراجعه کند و با شناختن نقاط قوت خود بر قویتر ساختن آنها تمرکز کند و با اطلاع از نقاط ضعف خود با ارائه خدماتی بهتر، نکات منفی را رفع کند.
مدیرعامل سازمان هلال احمر در استان اصفهان با اشاره به اینکه قرضالحسنه در استان اصفهان نهادینه است و در اکثر خانوادهها جاری و ساری است، رمز موفقیت بانک قرضالحسنه مهر ایران در استان اصفهان را بنیه قوی اعتقادی به این فریضه الهی و قرآنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با رفع نقایص احتمالی، این بانک در آینده بالندهتر از قبل خواهد شد.
در پایان نشست با دعوت از مدعوین محترم به پاس وفاداری خود به بانک مهربانیها تندیس اولین نشست هماندیشی به مشتریان ارزنده اهدا شد.