امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳
برگزاری نمایشگاه سه روزه اینوتکس پست در کیش همزمان با روزجهانی پست رایزنی با سازمان ثبت احوال جهت ایجاد ایمیل ملی همزمان با صدور شناسنامه

مدیرعامل شرکت ملی پست هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت

مدیرعامل شرکت ملی پست  با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و شهیدان رجائی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شبکه پستی کشور تبریک گفت.

به گزارش فراسو به نقل ذز دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ متن پیام محمود لیائی به شرح زیر است:

نظام جمهوری اسلامی در ایران به رهبری بزرگ مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و همچنین جان‌فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، حرکت خود را آغاز کرد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است.
اکنون وظیفه یکایک مدیران و مسؤولان ایران اسلامی است تا با حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در راه آنان گام برداشته و در راستای تحقق اهداف «جهاد تبیین» که امروز ترجیع‌بند فرمایشات مقام معظم رهبری است گام بردارند.
بی تردید این ایام مجالی است برای تبیین خدمات دولت و سازمان ها به آحاد مردم شریف و عزیز میهن اسلامی.
مدیران و کارکنان خدمت رسان و پرتلاش شرکت ملی پست همسو با دیگر ارکان دولت مردمی تمام توان خود را به کار خواهند بست تا با تکیه و تمرکز بر اهدافی همچون ارتقای کیفیت، کمک به رونق تولید و تنوع خدمات مطابق با خواست و نیاز هموطنان و ارتقای مشتری مداری، هم‌راستا با سیاست‌های کلان کشور در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی گام بردارند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت و شهیدان رجائی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شبکه پستی کشور تبریک عرض نموده؛ توفیق خدمت شایسته و در خور شان هموطنان عزیز را برای همگان از خداوند متعال خواستارم.

 

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/l3QQhJ