با استقبال مردم ازخدمات بانک قرض الحسنه رسالت تعداد مشتریان این بانک به بیش از ۱۰میلیون نفر افزایش یافته است.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت ، مدیرعامل این بانک گفت: در چند سال اخیربخصوص با توسعه بانکداری الکترونیک و به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور همچنین با سهولت دسترسی مردم در اقصی نقاط به خدمات قرض الحسنه، روزانه حدود پنج هزار نفریعنی بیش از یک میلیون و ۵۰۰هزار نفر در سال به جمع مشتریان این بانک افزوده می شود.
محمدحسین حسین زاده افزایش تعداد مشتریان این بانک را نشان دهنده استقبال مردم از قرض الحسنه دانست و افزود: در برخی استان ها میانگین تعدادمشتریان از میانگین تعداد خانوارها بیشتر است یعنی به گونه ای که هرخانوار حداقل یک مشتری رسالتی دارد.
وی افزایش استقبال از خدمات قرض الحسنه را مرهون سیاست های دولت دانست و اظهارداشت: اگر رویکرد دولت تقویت بانک های قرض الحسنه و نیازهای خرد جوامع نبود خیلی از موانع برای ما برداشته نمی شد. افزایش سقف وام ها از ۵۰ میلیون در دو سال اخیر به ۳۰۰ میلیون تومان، به رسمیت شناختن اعتبارسنجی و جایگزینی سفته الکترونیک به جای سفته کاغذی از جمله این حمایت ها به شمار می رود.
محمدحسین حسین زاده افزایش تعداد مشتریان این بانک را نشان دهنده استقبال مردم از قرض الحسنه دانست و افزود: در برخی استان ها میانگین تعدادمشتریان از میانگین تعداد خانوارها بیشتر است یعنی به گونه ای که هرخانوار حداقل یک مشتری رسالتی دارد.
وی افزایش استقبال از خدمات قرض الحسنه را مرهون سیاست های دولت دانست و اظهارداشت: اگر رویکرد دولت تقویت بانک های قرض الحسنه و نیازهای خرد جوامع نبود خیلی از موانع برای ما برداشته نمی شد. افزایش سقف وام ها از ۵۰ میلیون در دو سال اخیر به ۳۰۰ میلیون تومان، به رسمیت شناختن اعتبارسنجی و جایگزینی سفته الکترونیک به جای سفته کاغذی از جمله این حمایت ها به شمار می رود.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Px0xlR