امروز چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۴۰۳

جذب بیمه شده جدید و حفظ بیمه شدگان فعلی دو اولویت اصلی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر گیلان

جلسه هم اندیشی و تبیین برنامه های سال جاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان گیلان با کارگزاران استان برگزار شد.

به گزارش فراسو، روستائیان و عشایر استان گیلان، در راستای اهداف و مأموریت‌ها پیرامون جذب حداکثری سهمیه تکلیفی، جلسه هم‌اندیشی و تبیین برنامه‌های سال جدید با حضور کارگزاران استان برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست یزدان شعبانی مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر استان گیلان برگزار شد، گزارشی از عملکرد استان در سال گذشته ارائه و اهداف و ماموریت‌های صندوق در سال ۱۴۰۲ به کارگزاران ابلاغ شد.

شعبانی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارگزاران به ویژه کارگزاران برتر در خصوص جذب و تمدید، دو اولویت اصلی صندوق را جذب بیمه شده جدید و حفظ بیمه شدگان فعلی برشمرد و گفت: وضعیت جذب در استان نسبت به سهمیه تخصیصی نسبتاً خوب می باشد ولی می توان با همدلی و همکاری یکدیگر سهمیه ابلاغی را به اتمام برسانیم.

درادامه‌ این جلسه مباحثی از قبیل: بررسی نتایج و بازخورد افزایش سطوح درآمدی در سال ۱۴۰۲، ضرورت توجه به تمدید بیمه شدگان غیرفعال، لزوم به روز بودن اطلاعات کارکنان کارگزاری‌ها و آگاهی از آخرین دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، دریافت برنامه‌‌های برگزاری میزخدمت کارگزاران و… مطرح شد.

در پایان این نشست از تلاش‌های کارگزارانی که در سال گذشته عملکرد مورد قبولی در تحقق سهمیه تکلیفی استان داشتند تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ulkskG