امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تأکید ویژه مدیرعامل بانک دی بر ضرورت تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف توسط کارکنان به ویژه در شعب

علیرضا قیطاسی گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات این بانک در خدمت رسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از شعبه مشهد در نشستی با حضور روسا، معاونان و همکاران شعب شهرمشهد با اشاره به رشد منابع بانک در ماه های اخیر گفت: با تشکیل کارگروه های بازاریابی و جذب منابع و پایش و کنترل میزان تحقق اهداف ماهیانه و فصلی برای شعب شاهد رشد منابع بانک در مقایسه با متوسط نظام بانکی هستیم.
وی با اشاره به لزوم تمرکز شعب بر جذب منابع ارزان قیمت و پرستاری از مشتریان گفت: وظیفه همکاران شعب و میزهای خدمات بانک دی در خدمت رسانی و تکریم مشتریان به ویژه جامعه هدف بنیاد شهید بیش از گذشته شده است و تمامی همکاران باید در تسهیل ارائه خدمات و تحقق انتظارات مشتریان و جامعه هدف کوشا باشند.
قیطاسی در پایان به اقدامات انجام شده در حوزه کارکنان طی دو سال گذشته پرداخت و گفت: امسال برای اولین بار، مسئولیت تمامی شعب بانک بر عهده جوانان قرار گرفته و نتیجه اعتماد به مدیران جوان نیز در عملکرد مثبت ۵ ماه اخیر دیده شده است.
بر پایه این گزارش در ابتدای این نشست اسماعیل منصوری نیا و امیرحسین دیانتی، روسای شعب سجاد و ایثار به ارائه گزارشی از عملکرد شعب خود پرداختند.
گفتنی است که در پایان این نشست همکاران دو شعبه به طرح سئوالات و دغدغه های خود از مدیرعامل بانک پرداختند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/n8QQRf