به گزارش فراسو به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در دیدارهای جداگانه با مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه ایران، آسیا، دانا، معلم و ملت ضمن اعلام این مطلب افزود: تقویت تعامل بین نهاد ناظر و شرکت های بیمه در کنار تسهیل گری مقررات و اصلاح آیین نامه ها به ارتقای سطح کیفیت خدمات صنعت بیمه منتهی می شود.
رئیس کل بیمه مرکزی برطرف سازی نقائص و کاستی های موجود را گام نخست توسعه ارزیابی کرد و اظهار داشت: در دوره جدید اداره بیمه مرکزی، مباحث نظارتی با دقت و حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم برپایی جلسات منظم با حضور تصمیم سازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه، خاطرنشان کرد: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مسئولان شرکت های بیمه با ذینفعان می تواند در رسیدن به هدفگذاری های صنعت بیمه، نقش موثری را ایفا کند.
بر اساس این گزارش در دیدارهای صمیمانه رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با مدیران ارشد شرکتهای بیمه،حسن شریفی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران، رضا جعفری،مدیرعامل شرکت بیمه دانا، مسعود بادین، مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، مفید امینی، مدیرعامل شرکت بیمه معلم و علیرضا یزدان دوست، مدیرعامل شرکت بیمه ملت حضور داشتند که ضمن تبریک انتصاب دکتر علی استاد هاشمی به سمت رییس کل بیمه مرکزی، دیدگاهها و نظرات خود را مطرح کردند.
گفتنی است در این دیدارها قائم مقام رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی نیز به طرح دیدگاه های خود پیرامون مسائل مطرح شده در نشست مذکور پرداختند.
شایان ذکر است دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با سایر شرکتهای بیمه ادامه دارد.
تأکید رییس کل بیمه مرکزی بر تقویت نقش تسهیل گری نهاد ناظر صنعت بیمه در کنار نقش نظارتی
رییس کل بیمه مرکزی در دیدار با جمعی از مدیران ارشد شرکتهای بیمه گفت: تعامل نزدیک مدیران عامل و اعضای هیات مدیره صنعت بیمه با ارکان بیمه مرکزی در راستای توسعه خدمات و کیفیت بخشی به فعالیتهای این صنعت یک ضرورت آشکار است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lk9m3W