امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

برای تدوین برنامه های هفته دفاع مقدس؛ نشست شورای فرهنگی شرکت ملی پست برگزار شد

نشست شورای فرهنگی شرکت ملی پست با حضور سعید شریف زاده به منظور تدوین برنامه های هفته دفاع مقدس و مروری بر برنامه های فرهنگی روز جهانی پست برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ سعید شریف زاده در این نشست با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس خصوصا شهدای والامقام شبکه پستی کشور ضروری است بر برنامه ریزی و تدوین برنامه های ویژه این هفته تاکید کرد.
وی همچنین به لزوم برنامه ریزی و درخشش شرکت ملی پست در هفته پست اشاره کرد و خواستار تجلیل از کارکنان بخش‌های اجرایی در این هفته شد.
تقی پور مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها نیز با استقبال از برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته پست؛ پیشنهاد اختصاص نام به روزهای هفته پست را ارائه داد.
علیرضا بای مدیرکل دفتر ارتباطات‌و‌ امور‌ بین‌ الملل‌شرکت‌ملی‌پست بر برنامه ریزی برای حضور پست در نمایشگاه های دفاع مقدس سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: «مدیران کل استانی باید با حضور در مراکز صداوسیمای استانی و بهره گیری از تریبون نماز جمعه نقش پست را در دوره هشت ساله‌ی دفاع مقدس تبیین کنند.»
مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست همچنین از میزبانی موزه ملی ارتباطات برای اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس به ویژه برپایی نمایشگاه تمبرهای انقلاب اسلامی و پست خبر داد‌.
امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات و دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی پست؛ بر تسریع در برنامه ریزی و زمینه سازی پیرامون اقدامات لازم برای نشست پیش رو تاکید کرد.
مریم سلحشور نژاد مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و نماینده امور بانوان هم ضمن ارائه گزارشی از مشکلات ایثارگران از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه این ایام خبرداد.
امیرحسین کریمی مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات؛ رضا ربانی مدیرکل جغرافیایی و کدگذاری اماکن پستی کشور؛ قاسم ناصری‌کیا مدیر هسته گزینش پست، هادی رحیمی معاون معاون اداره تامین و پشتبانی و مریم سلحشور نژاد مسئول ستاد هماهنگی امور ایثارگران و مشاور امور زنان و خانواده از حاضران در این نشست بودند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Z1h6xe