امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

با حضور لیائی؛ منشور عفاف و حجاب شرکت ملی پست رونمایی شد

منشور عفاف و حجاب شرکت ملی پست با حضور محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست رونمایی شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ محمود لیائی در آیین رونمایی از منشور عفاف و حجاب گفت: «یکی از پیشگامان اجرای دستورالعمل های حجاب و عفاف و فرهنگسازی پیرامون این موضوع وزارت ارتباطات و شرکت های تابعه بوده اند.»
رئیس شورای فرهنگی شرکت ملی پست با اشاره به تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص ابلاغ منشور عفاف و حجاب افزود: در ابتدای امر به صورت مکتوب این منشور به تمامی ادارات و واحدهای ستادی واجرایی پست کشور ابلاغ شد.
وی با بیان اینکه  ادارات پست مراجعین زیادی دارند و ارتباط مستقیمی با مردم دارند افزود:علیرغم بودجه محدود در نظرگرفته شده با توجه به اقدامات انجام شده و فرهنگسازی صورت گرفته در خصوص پیاده سازی دستورالعملها، شرکت ملی پست از معدود شرکت های دولتی است که کمترین شکایات از سوی افراد را در این خصوص داشته است و خواستار حمایت بیشتر بودجه ای در راستای ترویج بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب شد.
لیائی با اشاره به همزمانی رونمایی این منشور با ایام اربعین حسینی ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم در عمل به این منشور درست رفتار کنیم .
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر لزوم انجام کار جهادی و انقلابی در پیاده سازی این منشور و لزوم تدوین اقدامات و برنامه های جدید تاکید کرد و افزود: باید در مجموعه سازمانها در پیشبرد اهداف مربوطه سرآمد باشیم .
در ادامه سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست ضمن تسلیت اربعین حسینی و لزوم ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب بین کارکنان و مشتریان شبکه پستی کشور خواستار انجام اقدامات فرهنگی و رسانه ای پیرامون این موضوع شد.
شریف زاده بر اطلاع رسانی در خصوص مفاد منشور در بین ادارات پست به نحوی شایسته تاکید کرد و گفت: مدیران در سطح شبکه باید نسبت به مهم نهایت تلاش خود را بکارگیرند و همکاری لازم را با نهادهای مربوطه داشته باشند.
مریم سلحشور نژاد مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده در ادامه با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ، کشف حجاب حرام شرعی و حرام سیاسی است گفت: رونمایی از این منشور همزمان با ایام معنوی و ملکوتی اربعین حسینی از این روست که عفت و پاکدامنی که برازنده ترین زینت زن است یکی از درسهای مهم این ایام و صدای حضرت زینب (س) از شام است که بعد از قرنها همچنان به گوش می رسد.

منشور عفاف و حجاب شرکت ملی پست صبح روز شنبه یازدهم تیرماه ۱۴۰۲ با حضور لیائی معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل، شریف زاده عضو هیئت مدیره، فتاح معاون پشتیبانی و توسعه منابع ، جنتی مدیرکل پست استان تهرا ن، کریمی مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات، ناصری کیا رئیس هسته گزینش پست،رحیمی معاون دفتر ارتباطات و امور بین الملل و مریم سلحشورنژاد مشاور مدیرعامل در امور نواده و بانوان رونمایی شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ONaICE