امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

هم اندیشی بیمه دانا با آموزش و پرورش استان سمنان برای ارتقاء کیفیت همکاری

نشست هم‌اندیشی شعبه سمنانِ بیمه دانا با مدیران ارشد آموزش و پرورش این استان به منظور اجرای بهتر قرارداد در سال جاری برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، با توجه به تمدید تفاهم‌نامه این شرکت با آموزش و پرورش برای دومین سال متوالی و با هدف هم‌اندیشی و اجرای بهتر قرارداد در سال جدید، جلسه‌ای با معاونین پشتیبانی، امور مالی و نیز حوزه رفاه و تعاون آموزش و پروش استان سمنان برگزار شد.
وحید فیاضی رئیس شعبه سمنان بیمه دانا در این جلسه بر لزوم پرداخت به موقع حق بیمه‌نامه‌های صادره به‌ویژه بیمه‌نامه‌های درمان تاکید کرد و پرداخت به موقع حق بیمه‌نامه‌ها را در راستای  بهبود پرداخت خسارت‌ها و افزایش خدمات‌رسانی به مشتریان بسیار موثر و اثرگذار دانست.
در این جلسه، ضمن بررسی عملکرد دوره گذشته و مقایسه عملکرد دو ماهه تیر و مرداد ماه سال‌جاری در قیاس با مدت مشابهِ سال قبل،‏ بر لزوم و اهمیت اجرای تفاهم‌نامه فیمابین تاکید و تجمیع امور بیمه‌ای و فروش بیمه‌های خرد در راستای کاهش ریسک و افزایش سودآوری، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه، ضمن امضای قرارداد حوادث دانش‌آموزی و عمر مانده بدهکار، معاون پشتیبانی استان سمنان با تقدیر از حسن تعامل شعب استان(سمنان و شاهرود) با ادارات رفاه استان و شهرستان در قرارداد دوره قبل، لزوم ادامه این تعامل را مورد تاکید مجدد قرار داد و درخصوص تسریعِ پرداخت حق بیمه‌ نامه‌ی درمان نکاتی را عنوان کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/C89fo0