امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

اعزام سومین کاروان خادمان اباعبدالله الحسین (ع) از سازمان تأمین‌اجتماعی

مراسم بدرقه آخرین کاروان خادمان زائران اربعین اعزامی از سازمان تأمین‌اجتماعی، با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان برگزار شد و بیش از ۵۰ نفر از کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی که داوطلب خدمت به زائران شده‌اند به کربلا اعزام شدند.

به گزارش فراسو، پیش از این نیز، جمعی از عاشقان اباعبدالله (ع) شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت داوطلبانه در قالب کاروان‌هایی جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اعزام شده بودند و امروز چهارشنبه ۸ شهریورماه، در نوبت سوم  بیش از ۵۰ نفر از کارکنان این سازمان به این سفر معنوی اعزام شدند.

گفتنی است ستاد ویژه اربعین سازمان تأمین‌اجتماعی از اواسط اردیبهشت ماه امسال به ریاست مدیرعامل این سازمان فعالیت خود را آغاز کرد و با همکاری بخش‌های مختلف سازمان، برنامه‌ریزی برای برپایی مواکب سلامت و مواکب خدمت‌رسانی و پذیرایی و تمهید مقدمات ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام شد.
بخش اعظم هزینه‌هایی که صرف برپایی مواکب سازمان تأمین‌اجتماعی و ارائه خدمت به زائرین می‌شود، از نذورات و کمک‌های داوطلبانه کارکنان تأمین شده است و کارکنان این سازمان نیز به‌صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشمداشتی در امر خدمت‌رسانی به زائران مشارکت دارند.
سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری مجموعاً ٧ موکب خدماتی در مراسم پیاده‌روی اربعین دارد که ۶ موکب در داخل کشور و در مرزها و یک موکب در شهر کربلا ارائه خدمت می‌کنند. خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود عمدتاً خدمات درمانی و پشتیبانی درمان و تأمین دارو است، اما خدمات دیگر از قبیل پذیرایی، پشتیبانی فناوری ارتباطی و… نیز به زائران محترم ارائه می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6065Qh