امروز جمعه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استقبال بی نظیر کارکنان شبکه پستی از پویش نذرخدمت در اربعین حسینی

لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید از پایگاه پست یافته مستقر در کنسولگری نجف اشرف گفت: شرکت ملی پست با استقرار ۱۴ پایگاه خدمت پست یافته در شهرهای نجف و کربلا و مسیر پیاده روی بین این دو شهر مقدس به زائران حسینی خدمت رسانی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، معاون وزیر ارتباطات با بیان مطلب فوق، افزود:  مجموعه پستی کشور در اربعین ۱۴۰۲ با ارائه خدماتی از جمله توزیع گذرنامه های زیارتی و ارائه خدمت پست یافته به صورت شبانه روزی به زائران حریم حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی نموده است.
مدیرعامل شرکت ملی پست ضمن تقدیر از خدمات بی دریغ کارکنان شبکه پستی کشور در طول ایام منتهی به اربعین حسینی، گفت: همکاران ما در این مجموعه با شرکت در پویش نذرخدمت و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در ستاداربعین شرکت ملی پست خدمتگزار زائران بودند.
وی در ادامه به پایگاه های پست یافته مستقر در کشور عراق اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر ۱۲ پایگاه مستقر در مسیر پیاده روی بین شهرهای مقدس نجف و کربلا، با استقبال سفارت ایران در کشور عراق، دو پایگاه در کنسولگری های نجف و کربلا نیز مستقر شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/6u7AU9