امروز پنج شنبه، ۱۴ تیر ۱۴۰۳

تبلور حمایت بانک تجارت از زوج های جوان با اجرای طرح” زوج مهر”

تهیه لوازم خانگی در ابتدای زندگی خواسته بسیاری از زوج‌های جوان است. طبیعتاً برخی از افراد توانایی پرداخت هزینه‌های مربوطه را ندارند و به دنبال طرحی مناسب برای دریافت تسهیلات هستند. طرح زوج مهر بانک تجارت دقیقاً به همین منظور طراحی شده است. این طرح یکی از راهکارهای تسهیلاتی نوین بین بانک تجارت و تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی محسوب می‌شود.

به گزارش فراسو، بانک تجارت در سال‌های پیش نیز اقدام به ارائه چنین طرح‌هایی کرده بود؛ اما باید بیان داشت طرح زوج مهر قطعاً یک گزینه عالی در این زمینه به شمار می‌رود. خبر خوب آن است که بسیاری از افراد می‌توانند به راحتی از این طرح به منظور تهیه لوازم خانگی و مایحتاج کلی زندگی استفاده ببرند. می‌توان گفت این طرح در بین طرح‌های تسهیلاتی مخصوص زوجین نیز در سطح بالاتری قرار دارد. بانک تجارت قصد دارد با ارائه چنین طرح‌هایی از مشکلات زوجین در ابتدای سفر مشترکشان بکاهد.

این طرح از سوی بانک تجارت اجرا می‌شود

شرایط دریافت تسهیلات طرح زوج مهر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن اشاره کرد، شرایط دریافت این تسهیلات است. همان‌طور که گفته شد، خوشبختانه بسیاری از زوج‌های عزیز می‌توانند به راحتی از این تسهیلات بهره‌مند شوند. نرخ سود مربوط به طرح زوج مهر بانک تجارت ۱۵درصد تعیین شده است تا افراد بتوانند بدون نگرانی خاصی از بابت سود، نسبت به استفاده از تسهیلات مدنظر اقدام کنند.

مدت بازپرداخت تسهیلات ارائه شده در طرح زوج مهر، ۳۶ ماه است. این مورد نیز یک مزیت عالی در مقایسه با سایر طرح‌های تسهیلات موجود برای زوج‌های جوان محسوب می‌شود؛ زوج‌هایی که احتمالاً در ابتدای زندگی خود توانایی پرداخت کل مبلغ تسهیلات را ندارند و به همین دلیل می‌توانند با کمک این طرح از چنین مشکلاتی دوری کنند.

حال به مهم‌ترین بخش مربوط به طرح زوج مهر بانک تجارت می‌رسیم. این بانک برای چنین طرح جذابی مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را در نظر گرفته است. این مبلغ برای خرید طیف مختلفی از لوازم خانگی تولید داخل اختصاص می‌یابد تا زوج‌های گرامی بتوانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های گزاف، محصول مدنظر خود را دریافت کنند؛ بنابراین باید بیان کرد که میزان مبلغ این تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریال، مدت بازپرداخت آ‌ن ۳۶ ماهه و همچنین نرخ سود تعیین شده نیز ۱۵ درصد است.

روند دریافت این تسهیلات چندان پیچیده نیست

چطور تسهیلات زوج مهر را دریافت کنیم؟

شرکت در طرح زوج مهر بانک تجارت نیازمند پیگیری یک سری مراحل مشخص است که افراد باید با آن‌ها آشنایی کاملی داشته باشند. در گام اول باید نسبت به دریافت وام قرض‌الحسنه ازدواج از شعب بانک تجارت اقدام کنید. قاعدتاً این مرحله شامل مواردی همچون ارائه مشخصات شخصی، اسناد ازدواج و… است.

سپس نوبت مراجعه زوج‌ها به فروشندگان طرف قرارداد با بانک تجارت می‌رسد. پروفایل مربوط به خرید محصولات گوناگون باید طبق نام گیرنده وام قرض‌الحسنه صورت گیرد تا در روند پرداخت تسهیلات مشکلی به وجود نیاید. در گام بعد نیز نوبت به خرید از فروشندگان مربوطه می‌رسد. برای پرداخت وجه نیز باید از کارت خاصی که به همین منظور صادر شده است، استفاده کنید.

پس از مراحل فوق باید رسید مربوط به محصولات خریداری‌شده را در اختیار شعبه‌ای که از آن تسهیلات خود را دریافت کرده‌اید، قرار دهید. در این مرحله نوبت به اخذ تسهیلات مدنظر می‌رسد که بر اساس قوانین و کلیه دستورالعمل‌های تعیین‌شده انجام می‌گیرد.

روند دریافت تسهیلات طرح زوج مهر بانک تجارت به نحوی بنیان گذاشته شده است که زوجین بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن لوازم خانگی مدنظر خود را انتخاب و آن‌ها را خریداری کنند و تنها در انتها به دنبال پرداخت کلیه هزینه‌های مرتبط با این امر باشند. باید به این نکته اشاره کنیم که شما تنها می‌توانید یک بار از این تسهیلات بهره ببرید و امکان استفاده متعدد وجود ندارد.

بانک تجارت طرح‌های تسهیلاتی دیگری نیز دارد

چه شرکت‌هایی در این طرح حضور دارند؟

به علت ماهیت مثبت طرح زوج مهر بانک تجارت، شاهد این هستیم که اکثر برندهای معتبر داخلی در این طرح به فعالیت می‌پردازند. سه گروه بزرگ تولید لوازم خانگی و فرش که در این طرح مناسب حضور دارند عبارت‌اند از:

  • گروه تولید لوازم خانگی انتخاب الکترونیک
  • گروه تولید لوازم خانگی پاکشوما
  • گروه آقای فرش

گروه تولید لوازم خانگی انتخاب الکترونیک

این گروه خود زیرمجموعه‌های مختلفی همچون اسنوا، دوو و بست را با گارانتی معتبر پشتیبانی می‌کند. از جمله محصولات موجود در سبد خرید مربوط به گروه تولید لوازم خانگی انتخاب الکترونیک می‌توانیم به مواردی همچون یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه و… اشاره کنیم. می‌توان گفت این گروه سبد کاملی در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد که یک مزیت عالی است.

گروه تولید لوازم خانگی پاکشوما

با انتخاب طرح زوج مهر بانک تجارت می‌توانید از محصولات تولیدی گروه لوازم خانگی پاکشوما نیز بهره ببرید. این گروه زیرمجموعه‌هایی همچون کندی، کرال و زیروات را پوشش می‌دهد. این محصولات شامل مواردی همچون ماشین ظرف‌شویی، لباسشویی، یخچال فریز و گزینه‌های مشابه است.

گروه آقای فرش

طرح زوج مهر امکان خرید فرش‌های ماشینی، دست‌بافت، صنایع دستی بومی و… را از گروه آقای فرش برای شما فراهم کرده است. گروه آقای فرش یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان در این حوزه محسوب می‌شود و با همکاری بانک بزرگ تجارت توانسته فرصت خوبی برای تأمین نیازهای زوج‌های گرامی فراهم آورد.

با توجه به شرکت‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم می‌توان بیان داشت که طرح زوج مهر مربوط به بانک تجارت یکی از مناسب‌ترین طرح‌های تسهیلاتی برای زوج‌های جوان به شمار می‌رود که امکان خریداری انواع لوازم خانگی را از برترین تولیدکنندگان داخلی فراهم می‌کند.

در این طرح تولیدکنندگان مختلفی شرکت کرده‌اند

سخن پایانی

طرح زوج مهر که توسط بانک تجارت راه‌اندازی شده، یک طرح تسهیلاتی به منظور تأمین نیازهای زوج‌های جوان برای خریداری لوازم خانگی داخلی است. در این طرح زوجین می‌توانند از محصولات شرکت‌هایی همچون انتخاب الکترونیک، پاکشوما و آقای فرش بهره ببرند. طرح زوج مهر بانک تجارت به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال و با سود ۱۵ درصد ارائه می‌شود. روند دریافت طرح مذکور نیز به شکل ساده طراحی شده است تا زوج‌های عزیز بتوانند بدون نگرانی در همان ابتدای زندگی  مشترک، بخشی از لوازم خانگی موردنیازشان را تهیه کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qTY8JF