امروز شنبه، ۷ مهر ۱۴۰۳

همه آنچه که باید در باره “طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت” بدانید…

ارائه طرح‌های تسهیلاتی مختلف برای تسهیل روند خرید لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در بانک تجارت جدی گرفته می‌شود. طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت نیز در همین قالب برای کمک به افرادی تهیه و تدوین شده است که نیازمند دریافت تسهیلات مورد نیاز برای خرید لوازم خانگی مورد نظر خود هستند.

به گزارش فراسو، این طرح را می‌توان محصول نهایی همکاری بین بانک تجارت و شرکت اسنوا به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه انتخاب دانست. متقاضیان می‌توانند با اعلام درخواست برای دریافت این تسهیلات و واجد شرایط بودن آن را به راحتی دریافت و استفاده کنند.

شایان ذکر است که طرح مذکور تنها مربوط به محصولات شرکت اسنوا است و امکان استفاده از آن برای خرید لوازم خانگی دیگر وجود ندارد. در صورت اجرای موفق این طرح تسهیلاتی می‌توان انتظار داشت که بسیاری از افراد از جمله زوج‌های جوان بتوانند به سادگی انواع لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنند. با ما همراه باشید تا به جزئیات بیشتری از این طرح بپردازیم.

این طرح مخصوص خرید لوازم خانگی است

شناخت طرح تسهیلاتی بانک تجارت و اسنوا

طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت برای افزایش قدرت خرید طیف مختلفی از افراد جامعه در حوزه تهیه لوازم خانگی به وجود آمده است. همان ‌طورکه می‌دانید، اسنوا از تولیدکنندگان بزرگ لوازم خانگی در کشورمان به شمار می‌آید. به همین دلیل، می‌توان امید داشت که طرح مذکور با موفقیت کامل امکان خریداری انواع لوازم خانگی باکیفیت را برای متقاضیان مربوطه به ارمغان آورد.

مشتریان حقیقی بانک تجارت این توانایی را دارند تا با پیگیری درخواست خود به شکل حضوری در شعب مختلف این بانک از این طرح بهره‌مند شوند. پس از موافقت با درخواست آن‌ها می‌توانند نسبت به انتخاب کلیه محصولات مورد نظر خود بپردازند. در مرحله بعد نیز بانک کلیه مبالغ مربوطه را در اختیار شرکت اسنوا قرار ‌می‌دهد.

دریافت طرح تسهیلاتی بانک تجارت و اسنوا چه شرایطی دارد؟

مورد دیگری که درباره طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت باید به آن اشاره کنیم، شرایط کلی این طرح مانند میزان مبلغ ارائه شده، نرخ سود، نوع عقد و همچنین مدت بازپرداخت تسهیلات است. طبیعتاً این موارد عمده پرسش‌های متقاضیان را تشکیل می‌دهند.

از نظر سقف تسهیلات ارائه شده باید بیان کنیم که بانک تجارت مبلغ یک میلیارد ریال را در این زمینه به ازای هر فرد اختصاص داده است. سود مبلغ مذکور ۲۳ درصد خواهد بود و در زمان ارائه تسهیلات یک مرابحه عادی تعیین می‌شود. منظور از مرابحه نوعی قرارداد است که یک طرف آن بانک یا مؤسسه مالی باشد.

خبر خوب برای متقاضیان دریافت این تسهیلات آن است که مدت بازپرداخت مشخص شده توسط بانک تجارت به سه شکل متفاوت در قرار داد ذکر می‌شود. این مهلت‌ها عبارت‌اند از:

  • مهلت بازپرداخت ۱۲ماهه
  • مهلت بازپرداخت ۲۴ماهه
  • در نهایت، مهلت بازپرداخت ۳۶ماهه

با توجه به این مورد می‌توان بیان کرد که اکثر افراد توانایی بازپرداخت تسهیلات مذکور را دارند و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

این تسهیلات دارای شرایط و ضوابط خاص خود است

چه کسی واجد دریافت این تسهیلات است؟

دریافت طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت  همانند هر کمک هزینه دیگری مستلزم داشتن برخی شرایط خاص است. در رابطه با این طرح باید بیان کنیم که رتبه اعتباری متقاضی تأثیر بسیار مهمی در نحوه دریافت کمک هزینه مورد نظر دارد. در واقع، برای دریافت این تسهیلات باید بر اساس رتبه اعتباری خود برخی وثیقه‌های خاص را به بانک ارائه کنید که به شکل زیر هستند:

  • افرادی که دارای رتبه مالی A و B هستند، باید چک از نوع دیجیتال ارائه کنند.
  • افرادی که دارای رتبه مالی C و D هستند و یا رتبه اعتباری خاصی ندارند، باید چک یا سفته‌ مورد نظر را ارائه کرده و ضامن معتبری را معرفی کنند.
  • افرادی که در رتبه مالی E قرار می‌گیرند، باید چک یا سفته مورد نظر را به همراه دو نفر ضامن به بانک تسلیم کنند.

توجه داشته باشید که ارائه تسهیلات به افراد دارای رتبه مالی C و D و E بدون معرفی ضامن به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. کلیه ضامن‌های معرفی شده به بانک باید به طور کامل مورد تأیید شعبه باشند تا طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت برای فرد متقاضی به اجرا درآید.

میزان سود این طرح مناسب به نظر می‌رسد

روند دریافت این تسهیلات به چه شکل است؟

برخلاف تصور بسیاری از متقاضیان، دریافت این تسهیلات به سادگی صورت می‌گیرد. بعد از این که مشخص شد شما شرایط دریافت تسهیلات را دارید، باید به یک مرکز فروش لوازم خانگی اسنوا مراجعه کنید و بعد از انتخاب محصولات مورد نظر خود آن‌ها را سفارش دهید. در این مرحله یک پیش فاکتور برایتان صادر می‌شود.

شما باید در طول ۲ روز کاری پیش فاکتور مربوطه را به یکی از شعب بانک تجارت ببرید و اقدام به تکمیل پرونده تسهیلاتی خود کنید. در گام بعد، بانک به مدت پنج روز کاری کلیه شرایط شما را بررسی می‌کند و در صورت موافقت، ‌بر اساس پیش فاکتور ارائه شده مبلغ مورد نظر را به شرکت اسنوا می‌پردازد. در مرحله آخر نیز روند ارسال و همچنین زمان تقریبی دریافت مرسوله مربوطه برای فرد متقاضی ارسال می‌شود. در واقع، طولانی‌ترین بخش از این پروسه همان بخش بررسی مدارک است.

نکته مهم

اگرچه طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت بین این دو مرکز امضا شده است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بانک تجارت عملاً هیچ نقشی در رابطه با زمان و همچنین نحوه ارسال کالای خریداری شده ندارد. در واقع، این بانک تنها وظیفه تأمین مبلغ مورد نیاز برای خرید لوازم خانگی مربوطه را بر عهده گرفته است و سایر موارد از جمله تعیین زمان ارسال یا نحوه ارسال جزء مسئولیت‌های شرکت اسنوا هستند.

مدت بازپرداخت این تسهیلات متغیر است

سخن پایانی

طرح‌های تسهیلاتی بانک تجارت در حوزه‌های گوناگونی ارائه می‌شوند، اما یکی از مهم‌ترین طرح‌های تسهیلاتی که به تازگی ارائه آن آغاز شده، طرح تسهیلاتی مربوط به همکاری بین بانک تجارت و شرکت اسنوا است. این طرح تسهیلاتی یک انتخاب عالی برای افرادی است که قصد دارند لوازم خانگی مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنند.

طرح تسهیلاتی اسنوا بانک تجارت تا سقف یک میلیارد ریال ارائه می‌شود و دارای نرخ سود ۲۳ درصد است. علاوه بر این، مدت بازپرداخت آن به شکل دوازده ماهه، بیست و چهار ‌ماهه و سی و شش‌ ماهه خواهد بود. به طور کلی، باید این طرح‌ را یکی از بهترین طرح‌های ارائه شده توسط بانک تجارت در سال‌های اخیر دانست.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/h986ov