امروز جمعه، ۲ آذر ۱۴۰۳

وفاداری سازمانی در گرو هویت دادن سازمان به پرسنل است

مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون ضمن تأکید بر ضرورت وفاداری سازمانی برای توسعه سازمان گفت: به عقیده من، مقوله وفاداری یکی از شاخص های مهم در امر مدیریت سرمایه های انسانی شعب بوده و این وفاداری به سازمان است که می تواند یک رابطه کاری مستحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، سید مجید مقدسی، مدیر امور شعب و استان ها می گوید: «از سال ۱۳۷۹ در صنعت بیمه مشغول به فعالیت شده و تغییرات مدیریتی زیادی را تجربه کرده ام، ولی در ۶ سال گذشته با ثباتی که در شرکت بیمه تعاون حاکم است، توانسته ام بهترین دوره مدیریتی خود را سپری کنم».
وی اضافه می کند: «خوشبختانه شعب سراسر کشور در بیمه تعاون، هم راستا با سیاست های کلان شرکت هستند و با نگاهی به عملکرد کلی آنها در صدور و پرداخت خسارت، متوجه روند رو به رشد آنها در بحث پورتفوی، مدیریت ریسک و افزایش سهم شرکت در استان ها به وضوح هستیم».
مقدسی ادامه می دهد: «در حال حاضر با تلاش مدیران ارشد، شرکت فضای همراه با آرامشی را سپری کرده که از مهم ترین دلایل آن می توان به پرداخت خسارت های به موقع و ایجاد زیرساخت های مناسب و نیز مدیریت مبتنی بر برنامه ریزی و دانش اشاره کرد».
مدیر امور شعب و استان های بیمه تعاون اضافه کرد: «به منظور رضایت مندی بیشتر بیمه گذاران و تسریع خدمات رسانی، با ایجاد و افتتاح باجه های جدید در مراکز استان ها و نیز با همسان و یکسان سازی شعب و تغییر فیزیکی در محل بعضی از سرپرستی استان ها، سعی در خدمات رسانی بهینه و مطلوب به مشتریان بیمه تعاون داشته ایم».
وی در ادامه تشریح کرد: «به عقیده من، مقوله وفاداری یکی از شاخص های مهم در امر مدیریت سرمایه های انسانی شعب بوده و این وفاداری به سازمان است که می تواند یک رابطه کاری مستحکم بین فرد و مجموعه ایجاد کند؛ نکته قابل تأمل در ایجاد وفاداری نیز هویت دادن سازمان به پرسنل است که بیشتر از منافع مالی می تواند برای ارتقاء وفاداری تأثیرگذار باشد».
مقدسی همچنین افزود: «با توجه به اینکه پرسنل شعب در اکثر رشته های بیمه ای در حال فعالیت می باشند، ضرورت آموزش بیش از پیش برای آنان احساس می شود که این مهم با هماهنگی واحدهای مربوط به صورت حضوری-مجازی اجرایی خواهد شد».

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/NalECA