امروز جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلیس راه: ترافیک کندوان مقطعی پرحجم و روان است

 فرمانده پلیس راه کندوان گفت: حجم ترافیک خودرو در این محور کوهستانی پرتردد کشور مقطعی پر حجم و روان است.

به گزارش فراسو، سرگرد محمد احمدی روز پنجشنبه افزود: امروز در صورت اجرای طرح محدودیت ترافیکی در این محور که تردد آن اکنون ۲ طرفه است، اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

وی وضعیت جوی اکنون در این محور را آرام اعلام و خاطرنشان کرد : در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون گزارشی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور نداشته ایم.

فرمانده پلیس راه کندوان، به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا سفر ایمن را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج – چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه در ایام تعطیلات با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج – چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7Rzlbi