امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

وزیر کار: آزادگان نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آزادگان نمادی از اقتدار ایران اسلامی‌ هستند و باید به اثرگذاری روایت آنان در جهاد تبیین توجه کرد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در نشست صمیمی با آزادگان شاغل در ستاد و ادارات‌کل اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دوران اسارت دوران تذهیب نفس و ارتقای معنوی آزادگان ایران اسلامی بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ضرورت تقویت روحیه ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس مسئولیت دولتمردان را در قبال جامعه و مردم سنگین می‌کند.

مرتضوی گفت: آزادگان در طول جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، پیام‌آوران انقلاب و مردان صحنه ایثار بودند و غریبانه و مظلومانه در میان دشمنی‌ها و تلخ‌کامی‌های دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال این مرز‌ و بوم را سر دادند.

وی، آزادگان را ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: باید عزت و کرامت این افراد حفظ و همواره به امور آنان رسیدگی شود.

«محمد چکشیان» معاون امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد ایثار و مقاومت در جهان است، گفت: آزادگان شایسته‌ترین افراد برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: آزادگان مهم‌ترین عناصر جهاد تبیین‌اند و باید روایت‌های آنان به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

در پایان این مراسم، لوح یادبودی از طرف وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آزادگان شاغل در ستاد و ادارات‌کل اجرایی اهدا شد

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/peWKyP