امروز پنج شنبه، ۷ تیر ۱۴۰۳

نخستین جشنواره ملّی رسانه‌ای «کارساز» برگزار می‌شود

رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مختص خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «مهدی رضوی‌کیا» برگزاری جشنواره ملّی کارساز را در راستای ارتقای فعالیت حرفه‌ای رسانه‌های کشور و محملی برای قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های طاقت‌فرسای اهالی قلم و هم‌اندیشی و همدلی فعالان رسانه‌ای در عرصه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌عنوان اولویت‌های کلان کشور دانست‌.
رضوی‌کیا، تشویق حرفه‌ای‌گری در رسانه‌های سراسری، استانی و منطقه‌ای، هم‌افرایی و همدلی در خانواده بزرگ رسانه‌های ایران، ایجاد رقابت سالم به‌منظور ارتقای استانداردهای رسانه‌نگاری، شناسایی و معرفی استعدادهای رسانه‌ای و تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.
وی افزود: در این رقابت رسانه‌ای سعی خواهد شد، توأمان به فرم، قالب و محتوا توجه شود و موضوعات و مسأله‌های مبتلا‌به حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قالب بخش‌های ویژه در اولویت قرار گیرد.
رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که در بخش داوری اولیه از ظرفیت اساتید دانشگاه و پیشکسوتان عرصه خبر در همه استان‌ها استفاده خواهد شد، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، پس از مرحله اولیه داوری در سراسر کشور، در مرحله نهایی به داوری اساتید حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری و پیشکسوتان عرصه رسانه گذاشته خواهد شد.
وی توجه ویژه به روایت‌های نوین در گزارش‌های خبری، جنبه‌های تحقیقاتی در تولیدات رسانه‌ای، ظرفیت‌های گزارشگری و تولیدات رسانه‌های‌نو از جمله؛ قالب‌های چندرسانه‌ای، پادکست، اینفوگرافی، عکس‌نوشت و … را از ویژگی‌های این جشنواره خواند.
رضوی‌کیا افزود: فراخوان سراسری و جزئیات جشنواره در روزهای آتی منتشر خواهد شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ei0jrh