امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

مدیر شعب بانک توسعه تعاون قزوین: رشد تولید و احیای روابط با مشتریان قدیمی دو اصل ناگسستنی هستند

به منظور ایفای هر چه مطلوب تر نقش حمایتی بانک توسعه تعاون از تولیدکنندگان داخلی سرپرست مدیریت شعب قزوین ازمجموعه یاتاقان بوش ،بزرگترین و تنها تولید کننده یاتاقان، بوش و تراست واشر در کشور،دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب قزوین در این بازدید درباره نحوه افزایش سطح تعاملات فی ما بین و ارائه انواع خدمات بانکی نظیر اعتبار اسناد داخلی و حد اعتباری در قبال تقویت گردش حساب و آغاز مجدد فعالیت های فی ما بین گفت وگو شد.

ایرج طاهرخانی سرپرست استان ضمن تاکید بر احیا تعاملات فی ما بین با مشتریان قدیمی و خصوصا فعالان بخش صنعت و تولید کشور عنوان کرد: سابقه پربار و مشاهده توانمندی شعب این استان در ارائه خدمات بانکی در تمامی حوزه های اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست و بسیاری از زیرساخت های مهم و اصلی موجود در شبکه بانکی کشور در این بانک نیز پیاده سازی و اجرایی شده است.

وی افزود:عاملیت پرداخت تسهیلات مهمی همچون تبصره ۱۸ و صندوق توسعه ملی خود گویای ظرفیت بالا و توانمندی این بانک در فضای رقابتی و بازار پولی و مالی کشور است.

وی بیان کرد:در سال های گذشته پرداخت تسهیلات حمایتی این بانک به یاتاقان بوش و دو زیر مجموعه بزرگ این هلدینگ رقمی بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال بوده است که گامی بسیار مهم در حفظ اشتغال و جهش تولید محسوب می شود لیکن انتظار مجموعه بانک توسعه تعاون استان حفظ ارتباط دائمی با مشتریان ، علاوه بر خوش حسابی و پرداخت به موقع اقساط است.

سرپرست مدیریت شعب قزوین ادامه داد: این بانک بسیار چابک و جوان است و هر اموری که در شبکه بانکی امکان انجام آن ممکن باشد در این بانک با کیفیت مشابه و حتی فراتر از سایر بانک ها کارسازی میگردد چراکه بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه ایی است و هدف آن حرکت در مسیر توسعه و افزایش تولید در کشور است.

در ادامه کریمی مدیر شرکت یاتاق بوش ضمن استقبال از حضور سرپرست مدیریست شعب بانک توسعه تعاون قزوین و هیات همراه در خصوص معرفی شرکت گفت: این کارخانه با ۱۱ خط تولید ماشین کاری و تولید ۵۵ میلیون قطعه در سال با ۶۰۰ نفر نیروی اشتغال اکنون با دارا بودن چند طرح توسعه ایی چشم انداز افزایش تولید و صادرات و افزایش اشتغال به ۱۰۰۰ نفر را پیش رو دارد. همچنین ۶۲۰ نوع محصول از قطعات اسکوتر گرفته تا تانک های نظامی بصورت سه شیفت در این شرکت تولید می شوند که تمامی محصولات دارای تاییدیه های فنی از بزرگترین خودروسازان جهان از جمله رنو، پژو، ولوو، سیتروئن و مرسدس بنز است.شرکت یاتاقان بوش تنها تولید کننده انحصاری محصولات مورد نیاز دو خودروساز بزرگ سایپا و ایران خودرو است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Jxve2E