مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین در نشست گفت و شنود آنلاین با شبکه فروش این شرکت بر ایجاد بسترهایی جهت تسهیل فرآیند صدور بیمههای اتومبیل و بازنگری در نرخ حق بیمهها تأکید کرد.
وی افزود: برای اجرایی شدن این روند، بهرهگیری از زیرساختهای فناوری اطلاعات و همچنین استفاده از دادهها بسیار راهگشا خواهد بود و تلاش ما این است که به صورت هوشمند در این مسیر حرکت کنیم.
وی با اشاره به دغدغه اعضای شبکه فروش، ماندگاری در بازار رقابت در صنعت بیمه را نیازمند اتخاذ استراتژیهای جدید دانست و خاطرنشان کرد: با همین نگرش نیز علاوه بر تسهیل فرآیند صدور در حال بازنگری در برخی مبالغ حق بیمه هستیم تا پس از بررسی های لازم، نرخ های رقابتی را البته با رویکرد هوشمندانه و کارشناسی شده ارائه دهیم و بر همین اساس مبنای محاسبه حق بیمههای اتومبیل طبق پارامترهای مختلف، قابل بازنگری خواهد بود.
مدیر بیمههای اتومبیل بیمه نوین همچنین در خصوص طرح های جدید این شرکت در راستای تسهیل ارائه خدمات آنلاین در بخش بیمههای اتومبیل اظهار داشت: به زودی اپلیکیشن شرکت راه اندازی خواهد شد که بر اساس آن فرآیندهای بازدید اتومبیل به صورت آنلاین صورت خواهد گرفت. همچنین طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، درصدد هستیم تا پایان سال فرآیند پرداخت خسارت به صورت برخط را نیز در بخش بیمههای اتومبیل راهاندازی کنیم.
همچنین به گفته باباکردی، کارت اتوپلاس بیمه نوین که یک مزیت ویژه برای بیمه گذاران بدنه اتومبیل و ارائه دهنده خدمات امدادی رایگان است، کاملترین خدمات را نسبت به نمونههای مشابه در شرکتهای بیمهگر دیگر ارائه میدهد و سال گذشته بیش از ۲۴۰۰ خدمت از کارت اتوپلاس، توسط بیمهگذاران بیمه نوین، دریافت شده است.