امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

قیطاسی تشریح کرد؛ سامانه ” ایثار من” بستر ثبت درخواست تسهیلات ایثارگران است

علیرضا قیطاسی در گفتگو با پایگاه خبری حیات ضمن تشریح فرایند دریافت تسهیلات جامعه معزز ایثارگری از بانک دی، گفت: این عزیزان دو برابر افراد عادی امکان دریافت تسهیلات ازدواج دارند.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دی همزمان با روز خبرنگار ضمن بازدید از پایگاه خبری حیات به تشریح
فعالیت ها و خدمات این بانک به جامعه ایثارگری پرداخت.
قیطاسی افزود: از آنجایی که جامعه هدف بنیاد شهید حقوق خود را از بانک دی دریافت میکنند و تامین مالی این عزیزان از طریق این بانک راحت تر است، میان بانک دی و اداره کل تسهیلات رفاهی بنیاد شهید، تفاهم نامه ای به منظور ارائه تسهیلات منعقد شد.
بر این اساس سهمیه تسهیلات در ابتدای هر سال مشخص و به بنیاد شهید اعلام می شود که توزیع استانی این سهمیه توسط بنیاد شهید صورت میگیرد.
مدیرعامل بانک دی در ادامه گفت: برای ارائه این تسهیلات شرایط مناسبی در نظر گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به آسانی به این تسهیلات دسترسی داشته باشند.
وی بیان کرد: از سال گذشته در بانک دی تفاهم نامه هایی با بنیاد شهید منعقد شد و از سویی دستورالعمل هایی برای ارائه خدمات به ایثارگران تهیه گردید.
بر این اساس مقرر شد تا برای ایثارگران و جامعه هدف بنیاد که در سامانه »ایثار من« ثبت درخواست تسهیلات خرد می نمایند، ابتدا درخواست ها به تایید بنیاد شهید
رسیده و پس از آن به بانک دی معرفی نامه بصورت سیستمی ارسال میشود و تکمیل پرونده توسط شعب این بانک انجام میگیرد.
مدیر عامل بانک دی همچنین گفت: اگر ایثارگران حقوق بگیر بانک دی باشند و یا اینکه حقوق خود را از سایر نهادها و وزارتخانه ها دریافت کنند درصورت ارائه گواهی کسر از حقوق از سازمان خود می تواند برای تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن ، تسهیلات دریافت کند.
به گفته مدیر عامل بانک دی هر یک از اعضای جامعه هدف اگر متقاضی دریافت تسهیلات با مبلغ بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان باشند، برای مازاد آن نیاز به معرفی ضامن دارند.
وی تاکید کرد: برای ضامن، شرایط اعتبار سنجی دریافت تسهیلاتت خرد که پیش از این اعلام شده اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/U24dYy