امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

شرکت عالیفرد «سن ایچ» واحد برتر صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۲

بزرگداشت دهه تولید و تجارت و آیین تجلیل از واحدهای برتر صنعتی و معدنی استان مرکزی در تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک با حضور استاندار استان مرکزی، معاونین استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان مرکزی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت و جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان صنعتی و معدنی برگزار شد. در این همایش محمد شاهوردی مدیر تولید کارخانه ساوه شرکت عالیفرد (سن ایچ) به نمایندگی از شرکت عالیفرد (سن ایچ)، به جهت تولید محصولات متنوع و باکیفیت، موفق به دریافت لوح و تندیس نمونه و برگزیده صنعت و معدن استان مرکزی از استاندار این استان شد و به‌عنوان واحد برتر صنعتی استان انتخاب گردید.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت عالیفرد (سن ایچ)،  در این آیین از ۳۰ واحد نمونه صنعتی و معدنی، سه تن از صنعتگران پیشکسوت استان و دو طرح نمونه صنعتی تجلیل به عمل آمد. مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران هر سال به مناسبت روز صنعت و معدن در تیرماه برگزار می گردد. واحدهای صنعتی و شرکت ها در کمیته سازمان صمت بررسی شده و با رأی کمیته ارزیابی، واحدهای برتر انتخاب و در مراسم مذکور مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند.


با نگاهی اجمالی به ۴۵ سال فعالیت شرکت عالیفرد (سن ایچ) در صنعت نوشیدنی، در میابیم که این شرکت در جهت ارتقای کیفیت محصولات خود، از جدیدترین فناوری‌ها و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز جهان استفاده نموده است. در طی این مسیر طولانی و پر تجربه، سن ایچ نقاط عطف فراوانی داشته و امروزه محصولات سن ایچ به پنج قاره جهان صادر می‌شود و هم اکنون به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کنستانتره، آبمیوه، نوشیدنی و شربت در ایران مطرح است. کسب افتخار واحد نمونه صنعتی در سطح کشور و استان مرکزی در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در روز ملی صنعت و معدن، همچنین کسب افتخار واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال‌های ۱۳۸۳، ۱۳۸۷، ۱۳۸۹، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ از سوی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران برخی از دیگر دستاوردهای این شرکت می‌باشد.
تولید محصولاتی با کیفیت بالا و برندهای مختلف؛ سن‌ ایچ، سن‌ ایچ کول، مالت ایچ، سن‌ ایچ میکس، فروتی، اسموتی، شریسا، دوغ فیروزکوه و هاسکی با استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌ها و با کیفیت‌ترین مواد اولیه برای تولید محصولات، از مهم‌ترین دلایل موفقیت شرکت عالیفرد در بازار رقابتی امروز می‌باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/IFD4KY