امروز سه شنبه، ۱ خرداد ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست با دو تن از همکاران آزاده این شرکت

معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با دو تن از همکاران آزاده این شرکت دیدار کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، محمود لیائی در جریان سفر به استان های خراسان رضوی و جنوبی  همزمان با ۲۶ مرداد؛ سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ضمن حضور در منزل آزادگان سرافراز جمشید اعتمادی و علی قربانی دو تن از آزادگان بازنشسته شرکت ملی پست با آنها دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست در این دیدارها با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: اسرا با ایستادگی در مقابل شکنجه‌های ماموران رژیم بعث عراق موجب عجز و ناتوانی آنان شده و در راه دفاع از کشور و اسلام فداکاری کردند و سرافرازانه به میهن اسلامی بازگشتند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «آزادگان ذخایر بزرگ و گنجینه عظیم انقلاب هستند» افزود: همه اینها نشان از اهمیت فداکاری و ایثار آزادگان عزیز دارد و وظیفه ماست تا هر از چندگاهی با سرکشی و دیدار با همکاران آزاده و ایثارگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران هشت سال دفاع مقدس از مشکلات و چالش های آنان مطلع و در حد توان آن را برطرف نماییم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qQFNOA