امروز چهارشنبه، ۲ خرداد ۱۴۰۳

برپایی میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسجد نوریان تهران

میز خدمت معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همت مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی در مسجد نوریان باغ صبا شهر تهران برپا شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میز ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «مهری طالبی‌دارستانی» رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و نمایندگان معاونت‌های اشتغال، رفاه و امور اقتصادی، تعاون، روابط کار و سازمان بهزیستی، تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در مسجد نوریان تهران برپا شد.
در ایام ماه صفر و اربعین حسینی خدمات بی‌واسطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عنوان «خانه سلیمانی» در سطح مساجد تداوم می‌یابد.
طالبی‌دارستانی در این خصوص گفت: با توجه به گستردگی ارتباطات و اهمیت نقش وزارتخانه، تلاش بر آن است که از فرصت‌های مختلف برای دریافت درخواسته‌ها و شکایات مردمی بهره ببریم و حضور در مساجد یکی از این ظرفیت‌ها است.
وی اظهار داشت: براساس جدول زمان‌بندی مدیران ارشد و کارشناسان ستادی وزارتخانه و سازمان‌های تابعه با هدف اطلاع‌رسانی، پاسخگویی به ابهامات و درخواست‌های مردمی و ارائه عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های آتی در میز ارتباطات مردمی در مساجد تهران حضور خواهند داشت.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/T4yDUO