امروز یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعضای جدید هیئت‌مدیره صندوق آینده‌ساز معرفی شدند

اعضای جدید هیئت‌مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علیرضا عسگریان» در این مراسم با تقدیر از فعالیت تیم مدیریتی جدید در صندوق آینده‌ساز گفت: مدیریت جدید صندوق در مدت کوتاه مسئولیت خود در صندوق آینده‌ساز توانست با کار جهادی و استفاده از شیوه‌های مدیریت خلاقانه، چهره متفاوتی از صندوق بازنشستگی آینده‌ساز را در بین ذی‌نفعان و مسئولان به تصویر بکشد.
عسگریان با تقدیر از اعضای هیئت‌مدیره سابق این صندوق از ترکیب جدید هیئت‌مدیره خواست با به‌کارگیری شیوه‌های علمی و عملی بتوانند علاوه بر افزایش پایداری صندوق، این مجموعه را به الگویی موفق در مدیریت صندوق‌های بازنشستگی کشور تبدیل کنند.
«مجید نوعی» مدیرعامل صندوق آینده‌ساز نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ۵ ماهه خود و تشکر از هیئت‌مدیره و مدیران قبل در صندوق آینده‌ساز گفت: در برنامه‌ای کوتاه‌مدت بر مبنای تحول‌گرایی، عملیاتی‌سازی ایده‌های خلاقانه و فهم بازار روز، توانستیم ضمن ایفای تعهدات گذشته به بازنشستگان در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری از برنامه پیش‌بینی شده سال ۱۴۰۲ پیشی بگیریم.
مدیرعامل صندوق آینده‌ساز با تشکر از حمایت‌های هیئت‌‌ امنای صندوق و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیشبرد اهداف کلان این صندوق ابراز امیدواری کرد: با چابک‌سازی و حضور متخصصان در هیئت‌مدیره جدید روند رو به رشد صندوق سرعت بیشتری بگیرد.
در پایان این مراسم احکام اعضای جدید هیئت‌مدیره آقایان «مصطفی رجبی»، «سیاوش پیرعلی‌لو» و خانم «تهمینه دانیالی» توسط معاون وزیر رفاه به آنان ابلاغ شد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/7B9S8N